De eekwal.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

De eekwal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 21:17

Na lang zoeken tussen alle mogelijke ponykampen, is ons oog uiteindelijk gevallen op de Eekwal.
De site ziet er wel goed uit, en het is niet te ver weg. Maar het probleem is, dat wij met een groepje van 4 zijn, en tussen de 14 en 16 inzitten, en dus een kamp willen waar de gemiddelde leeftijd rond de 15 ligt. Want we vinden het toch wat minder leuk om met allemaal 13 jarigen te zitten. (Niks tegen de dertienjarigen ;) )
Dus, wie heeft er ervaring met de Eekwal? En is dit, qua leeftijd, het kamp voor ons?

Groetjes :D

irisss95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 22:39

Hoi =D

Ik ga dit jaar naar de Eekwal, voor de 2e keer, het beviel me goed! :D
Qua leeftijd, verschilt denk ik per week. Vorig jaar was de jongste 6 jaar en de ouste 16.

groetjes Iris

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 19:37

welke datum ga je naar de eekwal dan? En hoe oud ben je zelf? :)

*Edit: Woord veranderd.

FlowerPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 19:39

Ik ben vorig jaar naar de eekwal geweest.
Qua leeftijd is het heel verschillend. Maar je zit met zijn 6en op een kamer, en met rijden doe je ook in groepjes. Dat is op rijervaaring ingedeeld. Veder vond ik het wel een heel leuk kamp!

Inney

Re: De eekwal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 19:42

Oke, wij zijn met zijn vieren, dus zo'n kamer is dan wel leuk, en we hebben allemaal ong. hetzelfde niveau. Hoe delen ze de groepjes dan in. Vragen ze naar je rijervaring in jaren? Of moet je zelf aangeven of je beginner of gevorderd bent?

FlowerPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 19:46

Nou ik reed daar ook in de les en wij zijn toen met z'n 6 uit de les naar dat kamp geweest, dus zaten allemaal bij elkaar met rijden :) En aan het begin van het kamp als je komt moet je een papier invullen met rijervaring etc. en ook op wat voor soort paard je wilt! Je kan ook even kijken op hyves, daar zijn voor een aantal weken een openbare hyves aan gemaakt. Veel daar van zijn vaker geweest, zij kunnen je vast ook wel helpen :)

FlowerPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 19:47

Ik bedoel met die hyves voor een aantal weken dat in welke week je gaat :P beetje onduidelijk van mijn kant ;)

irisss95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 20:51

Heej,
Ik ben 14 jaar. Met Kamp 15 en Ik ga week 33.

Als je aankomt krijg je een formulier; met op welk paard/pony je graag zou willen, met verschillende Menu's voor avond eten.

Dan ga je diezelfde middag als je aan komt rijden en kijken ze naar ervaring, en daarna wordt het geloof ik ingedeelt, k weet niet zeker meer Sorry.

Maar als je naar Eekwal wilt, Zou ik niet te lang wachten met op geven want een Aantal weken zijn al vol. :D

groetjes iris

FlowerPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:17

irisss95 schreef:
Heej,
Ik ben 14 jaar. Met Kamp 15 en Ik ga week 33.

Als je aankomt krijg je een formulier; met op welk paard/pony je graag zou willen, met verschillende Menu's voor avond eten.

Dan ga je diezelfde middag als je aan komt rijden en kijken ze naar ervaring, en daarna wordt het geloof ik ingedeelt, k weet niet zeker meer Sorry.

Maar als je naar Eekwal wilt, Zou ik niet te lang wachten met op geven want een Aantal weken zijn al vol. :D

groetjes iris

Ojaa, Dat was het!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 14:53

Haha, oke.
Nee, we gaan vrijdag boeken.
Wij gaan geloof ik week 30, van 25 julie tot 30 juli.
Ik heb er erg veel zin in. Ik heb ook naar De Eekwal gemaild, wat de leeftijd in die week was, en of er nog plaatsjes vrij waren. En beide waren positief. Dus, ik kan niet wachten. :)

irisss95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 20:34

Okee, Nou succes!
En veel Plezier dan he! ;)

x iris