maatrijjasje, kosten en waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

germie

maatrijjasje, kosten en waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 20:20

Mijn huidige rijjasje is nog niet versleten, en dit jasje heb ik zelf ontworpen en laten maken in Thailand van cashmirwol. Maar soms kijk ik wel eens rond naar een nieuw rijjasje. Enige probleem is dat ik erg lang ben, met lange armen. En standaard jasjes passen hierdoor eigenlijk nooit. En een nieuwe vakantie naar Thailand staat niet in planning.
Maar als je een jasje wilt laten maken in Nederland, dus je eigen ontwerp, en op maat gemaakt, waar laat je dat doen en wat kost zoiets?
En was je tevreden met het resultaat?

etoile86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:23

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 09:11

Ik zie dat ze maar 3 modellen hebben en allemaal met maar 3 knopen voor. Ik wil dan weer net als nu 4 knopen voor.
Kun je dat wel zelf bepalen? En als je nu de splitten achter net even anders wilt (dichter bij elkaar)?
Uiteraard moet er dan weer een goudkleurig biesje op en wil ik nu een kraag van velours. Is dat allemaal mogelijk?

EvelienH

Re: maatrijjasje, kosten en waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 09:14

Ik heb mijn jasje laten maken bij Janssen in Oisterwijk, hij maakt de jasjes en broeken voor Couture Hippique.
Prijzen zijn vanaf 295 euro. In mijn profiel staan foto's waar ik het jasje aan heb.
Het is niet echt een winkel en je moet van te voren even bellen om een afspraak te maken.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 14:39

ik heb bij HRC besteld en heb een jasje met 4 knopen, ik ben daar langsgegaan en dan is er een hoop mogelijk, velours op de kraag, biesjes ect was geen probleem.

Sowieso is langsgaan een aanrader, alles wordt netjes opgemeten en ook liggen er allerlei stalen van stoffen zodat je ze in het echt kan zien en voelen.

xxiloveyouu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:35

indernet zoeken, denk ik.
of gewoon gaan vragen in de buurt.