Ik ben op zoek naar een soort van ruiterkamp en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Mijn voorkeur gaat uit naar of een natural horsemanship kamp of een dressuurkamp
Onder dressuurkamp versta ik een week met overnachting op een stal waar je iedere dag dressuurles krijgt met eventuele zitlessen en theoretische ondersteuning. Dit zou ik dan graag doen met mijn eigen paard of met een goed leerpaard. Ik heb 2 jaar geleden al meegedaan met een dressuurstage (http://img231.imageshack.us/img231/3836/dressuurstageza3.png) en ik was hier zeer tevreden over maar ik zoek nu naar iets op een hoger niveau. (de dressuurstage waar ik aan mee had gedaan was vooral basis)
Onder natural horsemanship kamp versta ik dus ook een week met overnachting op een stal waarbij je natural horsemanship lessen krijgt en theoretische ondersteuning. Dit ook met eigen paard. Ik zou het ook leuk vinden als het een kamp is waar extra aandacht wordt besteed aan hele angstige paarden in de vorm van schriktraining ofzo.
Ik ben dus eigenlijk vooral op zoek naar een echt leerkamp

Het liefst ook een kamp van 16 jaar of ouder.
Ik hoop dat er een kamp bestaat waar ik naar zoek, dus ik hoor graag van jullie!