Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Juangi schreef:Nee niet doen, vriendin heeft het ook gedaan. Heeft er nu echt last van de druk die er nu wel opstaat door het groeien. Uitmesten in leren laarzen is geen goed plan, dit vanwege de viezigheid en het schoonmaken.
Het vervelende is ook dat ik nog niet echt weet of mijn voeten nog gaan groeien. Ik heb echt m'n "voeten groeispurt" al gehad. M'n moeder heeft ook maar maat 37. Maar als je er veel last van krijgt weet ik nog niet of het zo'n goed idee is.. Iniedergeval bedankt voor je reactie..
heb nu (na een jaar ong. ) af en toe erg last ervan, en ik heb ze al laten oprekken. 
xAmigo schreef:Hmm, ik zou persoonljk nog even wachten. Ik heb mijne ook met 15 gekocht (vorig jaar), ben zo goed als uitgegroeid en alles. Heb ze nu een jaar, maar bedenk dat je kuiten wel nog kunnen groeien.heb nu (na een jaar ong. ) af en toe erg last ervan, en ik heb ze al laten oprekken.
Ik weet niet wat voor laarzen je graag wil, maar als je er 400 euro aan uitgeeft zou het zonde geld zijn als ze je na een half jaar/ jaar ineens niet meer passen.
Je hebt ook een soort kunststof laarzen, lijken een beetje op leren, alleen niet echt leer dus. Zijn ook veeel goedkoper, bv van het merk Saxon geloof ik. Misschien dat je die eerst kunt proberen. (dacht dat die rond de 60 euro waren).
Sophietje12 schreef:Je kan de cavallo junior kopen 'de mee groeiende laars' je kan er een zooltje in doen en dan kan je hem een maat groter maken of kleiner heel handig en er is ook nog extra elastiek er zodat je kuit de ruimte heeft als hij nog groeit![]()
en met stal dingen gewoon in de winter termo boots en in de zomer jodpurs of gymies