Nu kom ik net van divoza af en dacht dat ik tevreden terug zou komen, niet dus!
Ik zou eigenlijk voor de olympic gaan, met rits maar toen vertelden ze mij dat die niet geschikt is voor dagelijks werk, omdat dit geen volnerf rundleer is.

De petrie Polo staat er eigenlijk bij in mijn keus omdat de rits niet aan de binnenkant zit. Ik ben daar erg bang voor, dat die rits mijn zadel sloopt. En heb net een nieuw duur zadel, dus eigenlijk durf ik die andere laarzen dus niet te kopen. De polo vind ik erg mooi, maar de prijs is niet niks
..
Nou blijft er ook nog de Elegance over, maar die vind ik wel erg duur, en ik zit er weer mee met die rits.

Ook vind ik een levertijd van 8 tot 12 weken wel erg lang..
Ik heb nu de petrie Anky maar die worden helaas te klein. Rekken is al gebeurt en rits vind ik zonde. Ik heb eigenlijk elk weekend wedstrijd, en hoe moet dat dan met de wedstrijden ? zonder laarzen?
Nou komen mijn vragen:
Heeft iemand ervaring met de olympic? Of dat die slijt, rits snel kapot gaat, goeie kwaliteit is en hoevaak je ermee rijd. Beschadigd de rits de sluiting ook?
Is de elegance echt zijn prijs waard? Gaat de rits niet snel kapot? En beschadigd de rits het zadel niet?
En de petrie polo is die ook zijn geld waar?(want eigenlijk vind ik die ook erg duur) Gaat de rits snel kapot?
Pfoee.. ik wist niet dat ''even'' laarzen kopen z'n gedoe was. Want ik wou eigenlijk voor de Olympic gaan, en toen zag ik die rits, en dacht ik aan mijn zadel
Maar bij die andere laarzen zag ik weer de prijs niet zo zitten, en de levertijdDus ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen!
Ik heb al alle topics over de olympic en Elegance al gelezen maar wil deze 3 graag even met elkaar kunnen vergelijken.
Het blijkt ook dat de laarzen die ik nu heb 2 cm te lang zijn, dit wist ik zelf ook al een beetje omdat ze tot over mijn knieschijf kwamen.
Hoop graag op een paar reacties!
Wie heeft dat idee ooit de wereld in geholpen?
want ik heb lange zweetbladen en flinke wrongen, maar aan de ene kant, je houd je been wel heel stil...