Kwaliteit Nedhorse rijbroeken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annemeik

Kwaliteit Nedhorse rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 10:04

Ik heb een heerlijke bruin/grijs geruite broek van Nedhorse zonder leren zitvlak. Het enige probleem vind ik dat het zitvlak erg uitlubbert wanneer je hem langer als 1 dag aan hebt. En aangezien ik niet van plan ben om elke dag een schone aan te trekken zit ik dus met een zitvlak met ribbeltjes.

Hebben meer mensen hier last van? Want het model vind ik echt heelijk zitten, dus ik zou er graag een zwarte en een grijze bij willen hebben, maar als elke broek dit doet vind ik het een beetje zonde van mijn geld.

Oja, ik wil echt geen broek met leren zitvlak, ik weet wel dat het dan opgelost zou zijn. Maar daar kan ik echt niet mee rijden.

_Evelien

Re: Kwaliteit Nedhorse rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:04

Ik heb er ook 1 van Nedhorse, zitten inderdaad heel lekker maar moet hem wel vaak optrekken anders hangt die een beetje bij het zitvlak haha.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:19

Nou ik had dus ook eerst Nedhorse broeken, vond ze stik fijn zitten maar toen waren ze versleten en ging ik om een nieuwe...waren ze vernieuwd en verbeterd zeiden ze :( ja daaaaag....ze zijn (de effen broeken met hoge band dan) veel dikker en stugger geworden! Het oudere model zat als een soort legging, echt superfijn, niet te dik enzo maarja het ging op een gegeven moment wel pillen (of pluizen) bij de binnenkant van m'n bovenbenen maar dat nieuwe model...oh oh heb er eigenlijk spijt van dat ik hem heb gekocht. Ik heb hem eigenlijk gekocht omdat ik de prijs/kwaliteit verhouding erg goed vind en het oude model zat ook gewoon superfijn. Maar het nieuwe model vind ik echt veel te stug en te dik, van die dikke vouwen in je knieholtes enzo, errug jammer! ;( Ik wilde er eigenlijk geen meer kopen, maar nu zag ik dat ze ook geruite broeken hebben en met een leren zit enzo, dus ik wil eigenlijk ook wel ervaringen weten van nedhorse-broeken gebruikers. Zijn de geruite broeken wat dunner en soepeler als die dikke broeken?

Groetjes

bobolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:23

ik heb 5 rijbroeken van nedhorse ben er dol gelukkig mee
vind ze echt heerlijk zitten en doe met de oudste alweer
bijna 2 jaar maar heb wel leren zitvlak bij allemaal ik zou ze zo weer kopen

amoiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:02

ga een keer in Emmen shoppen :) daar hebben ze leuke paardenshops :)

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 07:32

amoiii schreef:
ga een keer in Emmen shoppen :) daar hebben ze leuke paardenshops :)

Ehm, ja? En dat heeft te maken met de kwaliteit van nedhorse broeken?

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 20:48

Ik heb een geruite NedHorse rijbroek, zonder leer. Ze zitten heerlijk, kwaliteit is ook goed, behalve bij het klitterband (Dit is bij mij zo..).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 21:24

ik heb een nedhorse rijbroek met leer zitvlak. ik vind die echt heerlijk zitten en houd zich bij mij ook erg lang. heb de rijbroek nu al zo'n 3 jaar. ik heb er geen last van dat hij uitlubbert om het zo maar te zeggen :)

Merris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 21:38

ik heb ook met en leer en nergens last van. Heb je wel eens met leer geprobeerd? Je zit namelijk veel steviger in het zadel, het is wel even wennen maar dan heb je ook wat. Heb je van je huidige broek niet een maat te groot dat hij daarom "uitzakt"?

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 23:46

Hij rimpelt niet gewoon op het hele zitvlak, alleen op de naden. Ik maak wel eens eens een foto ervan. Een clubgenootje heeft hetzelfde, met precies dezelfde broek.

Leer... been there, done that... rij mezelf helemaal door. En evengoed vind ik dat je ook gewoon stil moet kunnen zitten zonder dat je broek je aan je zadel vastplakt...