startkaart niet gebruikt, opzeggen = korting?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

startkaart niet gebruikt, opzeggen = korting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:14

Hoi,

ik heb wel eens gehoord dat als je een startkaart opzegt en je dit voor een bepaalde datum doen (1 april?) of zonder dat gebruikt hebt dat jaar, je maar een gedeelte hoeft te betalen?

Ik rijd een paard, zou dit jaar nog een paar wedstrijden starten en dan met dit dier stoppen, nu zijn al mijn wedstrijden alleen vanwege het slechte weer afgelast (1 zelf afgemeld vanwege het slechte weer) en heb ik dus niet meer gebruik kunnen maken van deze startkaart. Natuurlijk erg jammer, maar stiekem ook best een kostenplaatje dus. Het zou dus zeker de moeite zijn om een gedeelte terug te krijgen, maar kan nergens terugvinden hoe dat werkt.

Jullie meer informatie hierover?

Amarie

Re: startkaart niet gebruikt, opzeggen = korting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:17

Ben bang dat deze informatie niet klopt.
Wanneer je je startkaart niet opzegd voor 1 december van het lopende jaar, betaal je voor het jaar daarop.
Het is wel zo dat je een startkaart kunt aanvragen vanaf 1 oktober voor de rest van het jaar daar betaal je dan ongeveer de helft voor.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:32

Nee, gebruikt of niet maakt niet uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:37

Dat is dan erg jammer, dacht ooit gehoord te hebben dat in sommige gevallen wel werd gedaan, maar helaas dus. Dan misschien toch van de zomer maar paar keer starten en hopelijk iig startkaart terugverdienen ;)

(zit ik alleen met volgende 'probleem'; mag 1 paard voor 2 ruiters van verschillende club uitkomen?)

janou3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:40

Ja hoor een paard mag onder twee ruiters uitkomen, en die hoeven niet van de zelfde vereniging lid te zijn! :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:41

Regelementsvraag. Daarom een slotje.