Ik ga samen met 2 vriendinnen komende zomer de Veluwe trial rijden. Ik zou graag ervaringen en tips horen.. We zijn zelf een beetje benauwd om te verdwalen dus svp ook daar tips over

Groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dunesjka schreef:Hallo,
Ik ga samen met 2 vriendinnen komende zomer de Veluwe trial rijden. Ik zou graag ervaringen en tips horen.. We zijn zelf een beetje benauwd om te verdwalen dus svp ook daar tips over
Groetjes
Dus we zijn al op de goede weg volgens jou
hahaha.. Maar het is natuurlijk zo wij kennen de routes niet dus daarom zijn we een beetje bangig om te verdwalen.. Dunesjka schreef:We hebben zelf routes gemaaktDus we zijn al op de goede weg volgens jou
hahaha.. Maar het is natuurlijk zo wij kennen de routes niet dus daarom zijn we een beetje bangig om te verdwalen..
). 
Dunesjka schreef:Silence schreef:30km per dag vind ik wel echt veel.
Zou eerder de afstanden aanhouden die Ikke aangeeft
Achja we zien wel hoe het loopt.. We maken hier zelf buiten ook behoorlijk tochten dus wij zijn wel wat gewend..
Dunesjka schreef:ikke schreef:Zo min mogelijk. 80% van wat iedereen meesjouwd is feitelijk overbodige onzin. Stel dat.... is het slechtste uitgangspunt voor een trektocht.
Nee oke maar basis dingen