Hallo, mijn laarzen zijn net iets te groot. Weten jullie misschien een oplossing dat mijn laarzen toch wat beter zitten dan dat ze nu zitten? Er zit al een zooltje in. Alvast bedankt Gr kim
Karin_88
Geplaatst: 06-03-10 17:50
Hakverhogertje zou ook kunnen helpen, maar hoe komt het dat ze te groot zijn? Is de maat verkeerd of niet goed opgemeten? Zijn ze nieuw en kan je nog ruilen/teruggaan? Dan zou ik dat doen, als ze nog steeds te groot zijn
ik had eerst te kleine laarzen die heb ik ingeruils voor 1 maatje groter ( tweede hands) maar ze zijn net iets te groot niet heel erg misschien helpt wel 2 sokken. alvast bedankt meer tips zijn altijd welkom
Heb je veters in je rijlaarzen? Als je die wat aansnoerd heb je iig je 'te-grote-enkel-gedeelte' al verholpen! Dan nog 2 paar sokken aan en wat watten in de neus van je rijlaars en je 'te-grote-voet-gedeelte' is ook verholpen!
er zitten helaas geen veters in. ik zal bij de volgende rij les wel 2 paar sokken gebruiken en een zootje bedankt voor jullie tips meer is altijd welkom
ik heb ooit eens een soort foam vulling gehad voor in de neus van schoenen en een zooltje idd of een schuin blokje voor onder je hiel
Aroree
Geplaatst: 07-03-10 17:46
Als alleen de voet te groot is zal zo'n wollen inlegzooltje goed werken. Dat doe ik ook altijd in dat geval. Ik koop mijn laarzen graag iets te groot zodat ik er zo'n zooltje in kan leggen, zit héérlijk warm en zacht.
Je voeten groeien nog, dus twee paar sokken en een zooltje zal voorlopig genoeg zijn, je groeit er vanzelf in!
xGuusje
Geplaatst: 11-03-10 23:29
hakzooltje erin. je hebt ook van die sportzooltjes.. (heb ik zelf in mijn gym schoenen en soms ook wel eens in me vrije tijdsschoenen aan) Ze hebben een heel fijn zacht gel laagje.. heb ze nog nooit geprobeerd met paardrijden. maar lijk tme opzich wel fijn. Verder inderdaad dubbele sokken of extra dikke sokken.
ja, misschien zelfs 2 zooltjes, als het past dan, dan kun je er misschien gewoon met 1 paar sokken in. Een anders hele dikke sokken met van die gelkussentjes in je laarzen.