Ik heb imitatie mountainhorse laarzen, heb ik al jaren, niks geen last. Nu was van de week de rits kapot, dus heb ik er een nieuwe rits in laten zetten. Hiermee moest het beschermflapje wat voor de rits langs loopt (aan de binnenkant) eraf. Ik heb mijn laarzen nu 2x aangehad met 2x als gevolg een pijnlijke plek ter hoogte van mijn achillispees. Er zit daar ook een knik in de laars, naar binnen toe. Die knik zat er altijd al, en had voorheen nooit geen last. Ik heb nu een lege limonade fles in mijn laars staan in de hoop dat de knik zo weer naar buiten gaat, maar weet eigenlijk niet of dat nut heeft.
Iemand tips?
Asmara
Geplaatst: 04-03-10 21:25
misschien omdat die flap eruit is, dat het dan gaat schuren? Wel heel irritant dan! En als het Echt niet meer wil, koop dan nieuwe!
Ik ga dit even volgen! Heb er ook last van! En dat terwijl bij mij het flapje er nog wel inzit! Er zit bij mij ook een knik, volgens mij zakken ze een soort van in?
Bij mij is het flapje er altijd weer terug in gezet, misschien kun je gaan vragen of ze er wat aan kunnen doen?
Sjolvir
Geplaatst: 10-03-10 20:06
Hier ook nieuwe ritsen, helaas, zelfde probleem (1 laars) Heb er altijd braaf laarzen rekkers inzitten, van die plasticcen van 2.99 bij de Marskramer
Bij mij zit lapje er ook weer in, echter helaas, loop nu al 3 wkn met kapot stuk been thv achillis pees. Gaat steeds weer open, aangezien ik met dit paard steeds naar vereniging en terug loop.
Overigens met rijden heb ik geen last, alleen met lopen.
Enigste optie die ik verder kan verzinnen, nieuwe laarzen kopen. (ga dat zelf niet doen)