Omdat ik uit mijn vorige leren laarzen uitgegroeid ben ben ik op zoek naar nieuwe laarzen. Ik ben vorige week weesten passen, en vandaag ook weer. Maar het schiet nog niet zo op, even wat ik gepast heb, en dus niet past.
-Cavallo
-Petrie
-DeNiro
-Emmers eigenmerk laarzen
-Regtigline
-Nog een waar ik de naam niet meer van weet
Iets met een s geloof ik-Derby, niet gepast, maar deze waaren voor mijn vriendin met een kleinere voetmaat als ik al te lang, dus dat zit er voor mij ook niet in.
-BR, die kunstleren, veel te breed
Nu vragen jullie je vast af wat ik voor een vreemde benen heb
Ik heb voetmaat 38, en hele smalle kuiten en korte benen. Omdat ik nog groei is in laten korten geen optie, omdat de prijs van je laars dan al snel met ongeveer 100 euro omhoog gaat, en dan word het toch allemaal wat te duur.De enige optie die ik nu nog open heb staan is de QHP kinderrijlaars. Ik vind dit zelf een mooie rijlaars maar vind het maar een beetje vreemd leer. Dus nu ben ik opzoek naar jullie meningen over deze laars. Hij is bedoeld voor elke week 10 of 11 keer te gebruiken. En ik heb niet de luxe van een droge binnenbak dus moet met weer en wind de modder in. In de enige topics die ik kon vinden stonden weinig reacties en ze waren allemaal al een half jaar oud, dus vandaar dat ik een nieuw topic open.
Suggesties voor laarzen mag ook. Wel leren graag, en ik ben niet van plan om over te gaan naar chaps, omdat ik dat persoonlijk echt niet mooi vind. En het liefst met veters. Lipica weet ik wel, dat zou eventueel ook nog kunnen, maar ik ga liever toch eerder zoeken voor een 'al bestaande' laars.
Het zijn dus wel fijne laarzen.