Wat is jullie ervaring met horse people in Delden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

geef een cijfer van 1 t/m 10

1
1 (16%)
2
Geen stemmen
3
Geen stemmen
4
Geen stemmen
5
2 (33%)
6
1 (16%)
7
1 (16%)
8
1 (16%)
9
Geen stemmen
10
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 6

tante_t

Wat is jullie ervaring met horse people in Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 17:12

Hallo iedereen,

Ik zou graag willen weten van jullie wat jullie ervaringen zijn met horsepeople te delden. Wij gaan misschien samen werken met horsepeople en ben toch benieuwd wat jullie ervaring is met horsepeople.
Het mag ook per PB.
Geef een cijfer van 1 t/m 10 waarbij de 1 belabberd slecht is en de 10 uitmuntend goed.

Prospice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:41

Ik heb een 5 gegeven, ze zijn goed bereikbaar, kan netjes parkeren, kan daar ook redelijk slagen mits ze het op voorraad hebben en ik het zo uit de rekken kan pakken. Ik vind ze niet erg klantvriendelijk, producten zijn vaak elders net iets goedkoper, ik kom er ook niet graag, alleen voor 'de snelle boodschap'. Ook omdat ik hun in omgang niet prettig vind, zou ik hier ook niet snel om advies vragen over een bepaald product. Dan rij ik liever iets verder voor een andere shop.

_Joyy

Re: Wat is jullie ervaring met horse people in Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:39

Ik geef een 6, net als hierboven eigenlijk hetzelfde antwoord. Eerst werkte er iemand die echt absoluut niet goed holp, en waardoor wij hebben gezegd wij komen hier nooit meer weer. Nu is zij daar weg en hebben we ook geen problemen. Verder lijkt het me erg leuk als jullie samen gaan.