Lid NVVR?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amy1984

Lid NVVR?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 14:18

Ik weet niet of dit topic hier goed staat, maar ik zou graag willen weten of er mensen zijn die lid zijn van de NVVR en hoe dit bevalt??

Sok

Re: Lid NVVR?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 16:27

Jep, ik ben lid van de NVVR!
Gezellige, warme vereniging met allemaal leuke mensen!
Ik heb een tijd terug (toen ik mijn andere bijrijdpaardje nog deed) ook wel eens een NVVR rit mee gereden, errug gezellig! :D Ook heel wat NVVR mensen ontmoet inmiddels, maar op het moment staat het actief lid zijn op een extreem laag pitje vanwege tijdgebrek. Wel lees ik actief mee met de mailgroep!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 19:41

:j hier nog iemand :D

Sinds vorig jaar.
Heb één keer een activiteit gedaan zonder paarden.
En het paas rijweekend wordt onze eerste keer met paarden.

Ben heel benieuwd ;)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 19:43

Voordat ik lid wilde worden heb ik trouwens ook een topic geopend. Niet meer in reageren, maar misschien heb je er wat aan ;)

[BRT] NVVR de moeite?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:22

Ja hoor, daar is er weer eens eentje +:)+
Ik ben al jaaaaaaaren lid; iemand heeft mij al eens "het meubilair" van de vereniging genoemd.
Ik ben er regelmatig bij op weekenden en ik heb ooit eens bewust alle weekenden van dat jaar bezocht, omdat het mij wel duidelijk was dat dat weleens het laatste jaar met dat paard zou kunnen zijn. Was niet helemaal waar, maar het was er niet minder gezellig om :D

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:26

Hier nog een NVVR lid :D maar niet aktief.
De Vrijruiter (verenigingsblad) is trouwens ook een hele goede reden om lid van de NVVR te worden +:)+

Amy1984

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 21:19

Dankjewel voor jullie reacties!

Ik zit er ook over te denken om lid te worden alleen mijn paard is nog niet echt verkeersmak. Toch denk ik dat ze er erg veel van kan leren.
Zijn er meer mensen met paarden die nog niet echt verkeersmak zijn?
Rijden jullie altijd door de bossen of ook veel over de weg?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:40

Amy1984 schreef:
Dankjewel voor jullie reacties!

Ik zit er ook over te denken om lid te worden alleen mijn paard is nog niet echt verkeersmak. Toch denk ik dat ze er erg veel van kan leren.
Zijn er meer mensen met paarden die nog niet echt verkeersmak zijn?
Rijden jullie altijd door de bossen of ook veel over de weg?

Wij rijden overal en niet-verkeersmakke paarden worden in een groep heel snel verkeersmak :D Daar hebben we ervaring mee.
Kortom, gewoon lid worden en lekker meedoen. Wanneer je te voren even meldt dat je paard nog niet helemaal verkeerszeker is dan zijn er altijd mensen die je meenemen en helpen.
We hebben zelfs ooit iemand terug op haar eigen paard gel*ld, hoewel ze doodsbang voor het dier was geworden. Is uiteindelijk helemaal goed gekomen en ondanks alle emoties heeft ze er nog van genoten ook!

p_ponypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 19:31

hier nog een nvvr lid :) ik zou alleen al lid worden voor het tijdschrift..... ik lig altijd al voor de deur als ik weet dat er weer een nieuw nummer aan komt..... ben 1 keer mee geweest met een rit en met het paaswekend vorig jaar..... erg gezellig!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:32

TS mijn paardje is ook niet altijd helemaal verkeersmak.
Maar door het fijne mailcontact wat ik heb gehad met de organisatie van het paasweekend twijfel ik er niet aan dat het helemaal goed gaat komen :j Niet alleen met dat, maar met alles.
Contact verliep zo fijn, als het weekend ook zo verloopt weet ik zeker dat ik om ben ;)

haukieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:36

Hier een heel tevreden lid. Zit inmiddels al bij de webredactie. Om de ééndaagse ritten mee te doen hoef je trouwens niet eens lid te zijn. Maar zoals de meesten al zeggen, de vrijruiter alleen is al de moeite waard. De ritten zijn alrijd erg leuk en relaxed. Vorig jaar hebben we ook mee gedaan aan de veluwe trektocht. Was ook erg leuk.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:03

Lid meld zich. Hoewel ik graag mee zou willen met sommige tochten heb ik geen vervoer -O-
Maar het blad is onwijs interessant en ik vind de contributie nou ook niet daverend hoog.
Stalgenoot probeert me wel eens mee te krijgen naar vergaderingen, maar dat heb ik tot op heden nog niet gedaan.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:07

Hoihoi,

Ik ben ook al jaren lid en organiseer 2x per jaar een rit in de kop van Drenthe. Eind maart is er weer eentje, maar die is al vol. Ik vind het leuk om dit te organiseren gewoon om de leden wat bijelkaar te brengen en het is altijd super gezellig.

doeidoei,

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:42

IndianLady schreef:
Lid meld zich. Hoewel ik graag mee zou willen met sommige tochten heb ik geen vervoer -O-
Maar het blad is onwijs interessant en ik vind de contributie nou ook niet daverend hoog.
Stalgenoot probeert me wel eens mee te krijgen naar vergaderingen, maar dat heb ik tot op heden nog niet gedaan.

Stalgenoot meldt zich :D Enne, de ALV is op 18 april in Nijkerk 8-)
Fijne club mensen, leuke activiteiten, goed blad (waar je zelf ook een bijdrage aan kunt leveren, voor en door leden!). Ik ben meer van de weekenden dan de eendaagsen, maar een kletsmiddag/avond doen we gerust ook aan mee, is altijd heel gezellig. Bij weekenden kun je zelf uitmaken met wie je samen wil rijden (of juist niet), geef aan waar je voorkeuren liggen qua tempo en route en je vindt allicht iemand die dat vindt passen ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:22

:D
Weet nog niet of ik kan, ben het weekend ervoor en erna ook al vrij.

Bonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 18:17

Hier nog een NVVR lid, 1tje die heel actief meedraait binnen de vereniging en met name wat de eendaagse ritten omgeving Veluwe betreft.

Zoals al gezegd super gezellige club. Half februari hadden we het dameszadel rijden weekend in Otterlo wat beregezellig was en ik heb me opgegeven voor het Hemelvaart weekend in Drenthe. Heb er nu al zin in!

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 18:24

Ik ben sinds kort lid.
Op Paard 2010 stond de stand van de NVVR en daar kon je meedoen met een wedstrijd rassen puzzel oplossen en een slagzin, de prijs was een jaar gratis lidmaatschap. Laat ik dat nou gewonnen hebben :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:23

gillian schreef:
Ik ben sinds kort lid.
Op Paard 2010 stond de stand van de NVVR en daar kon je meedoen met een wedstrijd rassen puzzel oplossen en een slagzin, de prijs was een jaar gratis lidmaatschap. Laat ik dat nou gewonnen hebben :D

Nah, dan was je niet voor niks naar Hardenberg gereden :D Proficiat en hopelijk komen we je ook af en toe tegen op de evenementen.

Amy1984

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 20:55

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties. Ik ga het gewoon proberen.
Ben een recreatieruiter, hou van veel buitenritten en die zijn er genoeg op de agenda te zien. En ook de meerdaagse evenementen lijken me erg leuk.
Wie weet komen we elkaar nog eens tegen!

Yoxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:37

Ikke ook, maar dan VVR in Belgie ;)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 23:07

Amy1984 schreef:
Allemaal heel erg bedankt voor de reacties. Ik ga het gewoon proberen.
Ben een recreatieruiter, hou van veel buitenritten en die zijn er genoeg op de agenda te zien. En ook de meerdaagse evenementen lijken me erg leuk.
Wie weet komen we elkaar nog eens tegen!

Leuk, alvast welkom bij de club!!

Ninie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:42

Ik ben geen lid, maar ga wel aan een aantal ritten deelnemen dit jaar. Ik heb me opgegeven voor 5 april in Elspeet en 1 mei bij Voorthuizen/Putten. Het mailcontact met de personen van NVVR is oprecht zeer vriendelijk en behulpzaam te noemen. Ik heb er in ieder geval zin in! Nog meer mensen die op deze data meegaan?

Bonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:53

Hallo Ninie, leuk om te lezen dat je op 1 mei meedoet met de rit in Voorthuizen/Putten. Da's namelijk een rit die ik organiseer... Zie je dan dus!

Ninie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:34

Bonique schreef:
Hallo Ninie, leuk om te lezen dat je op 1 mei meedoet met de rit in Voorthuizen/Putten. Da's namelijk een rit die ik organiseer... Zie je dan dus!

Gezellig! Tot dan ;)

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 13:51

Hier ook een "slapend" lid, leuk blad, en leuke bezigheden, maar helaas weinig in zuidwest... Als het een keer lekker in de buurt is doe ik mee, maar zonder vervoer valt het nog niet mee. ;)