Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Zensation schreef:1:11?? Ja als je m stil laat staan ja! Ik heb zelf een Cherokee, buiten dat ze heerlijk rijden en, vind ik, mooi zijn, vallen ze qua trekkracht en in het terrein tegen. Ook liggen ze wat "zweverig" op de weg (hoog wagenziekgehalte). Hiervoor had ik een Landrover Discovery en heb nog tot op de dag van vandaag spijt dat ik deze ingeruild heb op de Cherokee.
Mijn volgende wordt weer een Landrover!
Sjolvir schreef:Ga geloof ik de paaden voor de trailer spannen is voordeliger..
NAP zit erbij.
Dealer beweert dat deze 2688 geremd mag trekken.
)
Sjolvir schreef:auto week had ik ook even geneusd.. 1:11 is op de snelweg met niets erachter (en gokje, niet met 120) binnen bebouwde kom stond er 1:8.
Km heffing va 2012 is ook niet mals > 10cent.
Sjolvir schreef:(ik ga trekken fjord (in sportconditie < 500 kilo en een klein paard (< 1.60 m, die hopelijk nog in de breedte gaat groeien))
Ik had gehoord dat ze zwaar stuurden (ondanks stuur bekrachtiging) en zwaar schakelden...
Ga het morgen ondervinden denk ik, proefrit...
Sjolvir schreef:Bedankt voor het meedenken.
Deze viel op vanwege weinige km's.
Zocht eigenlijk een Rexton, Sorento of Santa Fe, of Pajero of zo.. Maar is denk ik ook lood om oud ijzer.
Geloof dat VW transporter gezien verbruik dan nog betere keus is.
Waarom had ik ook al weer paarden als hobby, o, ja, was leuk!!!
alex66 schreef:de cherokee zou nooit mijn eerste keuze zijn, die zwabberen over de weg.
en yanken hebben vaak ook een draaicirkel die nogal ruim is.. en dorst veel dorst
een transporter zou ik zo voor tekenen heerlijke bakken, ruimte zat en niet kapot te krijgen.
@ikke..... 1/16 voor een 4x4vertel
kakanox schreef:Volgens mij heeft ikke een Panda 4x4
En ja, ik meet me aan elke terreinauto met dat ding, zolang bodemvrijheid geen issue is want dat heeft ie niet.