Strandrit+weekend Help

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HeleneDas

Strandrit+weekend Help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 19:48

Heee,

Zoals de titel al zegt: Ik heb een paar vragen over een strandrit.
Ik wil graag met mijn shetlander in de zomervakantie een dag of een weekend naar het strand. lekker wandelen en rijden, en als het meezit met de sulky. Misschien gaan er nog meer paarden mee maar dat is niet zeker.
Ik zoek een soort huisje,camping heel erg vlakblij het strand met het allerliefste wei en anders stallen.
weet iemand toevallig een site maakt niet uit waar het strand dan is ( natuurlijk wel in nederland). en wel een ZEE graag geen meer.

Bedankt!
heeft iemand ervaring om te delen mag dat ook ( graag zelf)

x
Laatst bijgewerkt door HeleneDas op 25-02-10 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

HeleneDas

Re: Een paar strandrit vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 20:02

Niemand?

fjordnina

Re: Strandrit+weekend Help

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:13

Niet zoveel haast, heeft helemaal geen zin. Als mensen iets voor je weten klikken ze het topic vanzelf wel aan zonder dat hij omhoog geschopt moet worden.

www.rijdenaanhetstrand.nl

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 20:16

Sorry, zo was het niet bedoelt.. thanks voor de site

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 11:59

www.ponyhof.nl

manege met minicamping, half uurtje stappen van het strand vandaan.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:28

Je kunt hier heerlijk rijden door het bos en over het strand, het hele jaar rond, er loopt een menroute van ruim 8 kilometer in het bos, je kunt met je sulky het strand op, maar dat gedeelte mag het maar net tot 15 Mei, of vor 10.00 en na 19.00.
Rijden mag je het hele jaar op het strand, alleen net dat stukje bij de stormvloedkering is het te druk, maar richting Renesse mag je gewoon rijden.

Je kunt zelf en je paard laten slapen op www.lisidina.nl of evt naast de manege zit een camping, die verhuurt stacaravans.
Vanuit de manege ben je in 2 minuten in het bos, over de weg naar het strand met je sulky is ongeveer een kilometer of 2,5.

Camping naast de manege heet de appelwei,zit direct naast de manege, op de Hogeweg.
Succes

divi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:24

mammaslamma schreef:
Je kunt hier heerlijk rijden door het bos en over het strand, het hele jaar rond, er loopt een menroute van ruim 8 kilometer in het bos, je kunt met je sulky het strand op, maar dat gedeelte mag het maar net tot 15 Mei, of vor 10.00 en na 19.00.
Rijden mag je het hele jaar op het strand, alleen net dat stukje bij de stormvloedkering is het te druk, maar richting Renesse mag je gewoon rijden.

Je kunt zelf en je paard laten slapen op http://www.lisidina.nl of evt naast de manege zit een camping, die verhuurt stacaravans.
Vanuit de manege ben je in 2 minuten in het bos, over de weg naar het strand met je sulky is ongeveer een kilometer of 2,5.

Camping naast de manege heet de appelwei,zit direct naast de manege, op de Hogeweg.
Succes

Ik had een vraag hoe zit het met teken daar rond september ik heb gelezen dat er daar soms nogal veel teken zitten bij lisidina in het bos?
En de paden zijn deze smal of breed?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:28

Ik had een vraag hoe zit het met teken daar rond september ik heb gelezen dat er daar soms nogal veel teken zitten bij lisidina in het bos?
En de paden zijn deze smal of breed?[/quote]

Nog nooit een teek gezien of gehad, waar dat verhaal vandaan komt.....
De paden zijn uitgesleten en smal, hier en daar tref je een wortel, er schijnt een plan te zijn om ze te verbreden dit jaar, maar vraag me niet hoe het dan wordt, het is omhoog en omlaag tussen de bomen door, lijkt me niet makkelijk om te verbreden.
We hebben wel een lekker breed strand.......