Ebay UK

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

devine

Ebay UK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 08:28

Wist niet waar ik het neer moest zetten maar zijn hier ook mensen die kopen via de Ebay Uk.

Kan iemand mij misschien laten weten wat de kosten zijn van het versturen en de betaling hoe dit in zijn werk gaat?
En ervaringen of het wel feiloos gaat of dat er nog wel eens wat misgaat?

Bedankt alvast!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 12:07

Ik koop regelmatig via Ebay, of het nou UK of DE of USA is, het gaat bij mij tot nu toe altijd goed.:)
Kosten van versturen is afhankelijk van meerdere factoren, het gewicht de grootte en of je het al dan niet met expresse laat sturen dus daar kunnen we geen zinnig antwoord op geven. Maar vaak staat het bij het item er gewoon bij. Of je kunt het aan de verkoper vragen voordat je gaat kopen.
Betaling gaat het makkelijkst via Paypal, dan heb je ook nog enigszins bescherming en het is het veiligst. Maar dan moet de verkoper ook paypal hebben anders gaat het niet, dat zie je aan het paypal logo bij het aangeboden item. Voor paypal moet je wel een creditkaart hebben en jezelf eerst aanmelden, maar dat lees je wel op de paypal site. www.paypal.nl

Uiteraard gaat er wel eens wat mis maar meestal is dat te wijten aan de post, niet zozeer aan de verkoper. men is nl verplicht om duidelijk te omschrijven wat het artikel inhoudt en verplicht zich tot leveren anders kun je Ebay zelf inschakelen, ik heb hele goede ervaringen met Ebay en hele slechte met Marktplaats.

als je nog meer wilt weten, kom maar!

devine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 20:56

Bedankt alvast voor de info!

Ik heb geen creditcard dus zal dat overgaan,
ze heeft me gemailt vandaag en het zou GB 30 pond gaan kosten?

Geen idee wat dat in Euro's is?

Zeeuwtje68

Re: Ebay UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:59

Ik heb paypal via bankoverschrijving. dus dat kan ook.
En is heel erg makkelijk, het bedrag word er meteen vanaf geschreven en je hebt betaald, het is ook nog veilig via paypal.
wat 30gb is? daar kan ik je niet mee helpen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 12:57

je kunt op http://www.wisselkoersen.nl/ opzoeken wat de pond op dit moment doet, wel een beetje zelf onderzoek doen he.... :)
30 pond is ongeveer 35 euro

josie

Re: Ebay UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 15:06

Ik weet niet wat je besteld hebt, maar 30 pond verzendkosten is wel heel erg veel hoor. Graag anders even via PB.