Uvex-caps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Uvex-caps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 21:57

Wie heeft er ervaring met de caps van het merk Uvex? Ik kwam vandaag bij de divoza en daar zag ik ze liggen. Vind het mooie caps. Toevallig liep daar de vertegenwoordiger en die heeft mij de cap gedemonstreerd met alle verstelbare dingen. Mij lijkt het een fijne cap (heb even geprobeerd) en qua prijs valt het nog wel mee: 99,95 euro voor de mat-zwarte of de mat-bruine. En de zilverkleurige kosten 119,95 euro. Ik heb nu nog een goede cap, maar ben aardig overtuigd door die vertegenwoordiger. Moet dus even gaan sparen. Maar heeft iemand van jullie al zo'n cap en hoe bevalt tie? Is tie echt zo praktisch en licht gewicht? Blijft tie lekker op je hoofd zitten? Zijn er ook mensen die die cap helemaal niets vinden? Valt tie tegen in gebruik? Laat het mij weten, zodat ik weet of die cap het geld echt waard is, of dat ik beter een andere kan kopen?

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:03

Ik denk er ook over om er een aan te schaffen.
Iemand bij mij op stal heeft er sinds een paar maanden een en zij is er helemaal lyrisch over. Ik vind ze ook erg mooi!

Divine

Re: Uvex-caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:16

Hmm, ik heb een duurdere Uvex op mijn hoofd gehad tijdens Paard&Koets. Mij leken ze ideaal voor het mennen, licht van gewicht en veel luchtcirculatie. Alleen zat ie mij voor geen meter. Net of ze niet 'diep' genoeg waren.

Maar goed, dat is alleen een kwestie van pasvorm en hoofdvorm. Ze zijn wel erg licht en sterk.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-10 11:23

Divine: die vertegenwoordiger liet mij zien dat er ook verschillende diepte maten waren. dat als je een klein hoofd hebt, niet zo'n ontzettende eierdop op je hoofd hebt. En er zat ook een verstelbare binnenkant in waardoor je de cap in de hoogte kon verstellen. Dat heeft hij mij ook laten zien: van de kleinste "hoogte" tot de grootste "hoogte". Ze lijken mij zo fijn die caps.

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 21:16

Dat van die dieptematen wist ik niet, dat heb ik er ook niet aan kunnen ontdekken op Paard&Koets. Misschien dat ze daar dan toevallig alleen de 'ondiepe' hadden hangen :D.

bootje32

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 21:21

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:37

Mijn vader heeft sinds een maandje een UVEX cap. En hij is er helemaal zot mee. Erg licht, en een prettige pasvorm.