Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mar_leen schreef:Het hoeft niet perse in NL te zijn...
Maak de sprong en sjouw eens lekker door het Lakedistrict. Been there, done that en dat was zeker niet de laatste keer
Eerst nog even de Range op de weg hebben, zodat we weer ouderwets steile weggetjes kunnen rijden; die zijn daar bij bosjes...... Duhelo schreef:mar_leen: is het de bedoeling dat je een (langere) buitenrit maakt op een trekpaard, alleen of met een groep?
of is het een wens om gewoon eens met een trekpaard te rijden?

)
.
Duhelo schreef:Nou, ik rij een trekpaard dressuurmatig bij, ben bezig een ander trekpaard te beleren, en heb zelf een trekpaardveulen
als je het ziet zitten om eens naar westvlaanderen te komen, ge moogt gerust!
we hebben een piste op stapafstand waart je dressuurmatig kunt rijden met Mina, we kunnen er een buitenrit van maken, en op bezoek gaan bij de andere twee (en als die dikke onder het zadel te doen is moogt ge gerust op haar rijden ook)
er is maar een "maar":
ik kan je niet alleen met Mina wegsturen, ze is heel braaf, maar nogal eenhandig, dus dat loopt niet goed af, zolang ik erbij ben is er anders geen probleem.
wat info over de paarden:
Mina (zie profiel) is een 13 jarige, belgisch trekpaard merrie, is beleerd geweest op het kordeel, maar heeft een verleden.
op haar achtste heb ik ze zelf ingereden, met veel zweet, bloed en tranen, en heb ik ze nu zover dat ze een mooi proefje kan lopen.
ze stapt, draaf galopeert lekker en evenwichtig, loopt nageeflijk, loopt basiszijgangetjes, en is heel licht op de hulpen. heeft wel een gebruiksaanwijzing.
Contes: is een driejarige merrie, is halstermak, en zadelmak, maar dat is het zowel
heb er al twee maal opgezeten en gestapt, en is totnutoe heel braaf, maar zo groen als vers gras
Nitsa: is een 9 mnd oud veulen, het veulen van mina, fungeert momenteel als gigantische knuffelbeer.