Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yvett11 schreef:ik moet vanmiddag weer weg..
maar ik denk dat dat neit gaat lukken..
vorige keer hebben we 1,5 uur gestaan
en uitendelijk er in moeten slaan

Citaat:Longeerlijn aan halster vast, dan uiteinde van longeer lijn een slag om de stang voor in de trailer doen, en dan als t ware het paard er op hijsen!
. mammaslamma schreef:Er is maar 1 remedie die werkt, HAAL HULP.
Dat geklooi met zelf doen, dat wordt nooit wat.
Je denkt dat je weet hoe dat moet, maar volg gerust een cursus of ga kijken, een paard spiegelt zich naar jou, en vaak maak jij de fout en je paard niet.
Succes
cissy schreef:mammaslamma schreef:Er is maar 1 remedie die werkt, HAAL HULP.
Dat geklooi met zelf doen, dat wordt nooit wat.
Je denkt dat je weet hoe dat moet, maar volg gerust een cursus of ga kijken, een paard spiegelt zich naar jou, en vaak maak jij de fout en je paard niet.
Succes
AMEN!
En sterker nog, je weet vaak geneens dat je een fout maakt...
beauXayala schreef:mijn pony snapte het eerst niet, toen hebben we uit eindelijk een longeerlijn aan de ene kant vast gemaakt, (ik liep met haar aan het halstertouw tot voor de laadklep, toen ging ze stilstaan) en ging mijn vader met het halstertouw achter haar kont langs toen trok hij de longeerlijn iets aan en kon ik er zo met mijn pony inlopen, wel goed belonen als hij erin staat,
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is
vronytopper schreef:Mijn paadr wou ook voor geen mogelijkheid de trailer in, wij deden ook het longeerlijn aan de trailer vast en dan achter de kont langs, maar wat we ook deden, mevrou kwam de trailer niet op!
Wat we toen hebben gedaan was:
Longeerlijn aan halster vast, dan uiteinde van longeer lijn een slag om de stang voor in de trailer doen, en dan als t ware het paard er op hijsen!
Wel ervoor zorgen dat je een sterk halster hebt, die van mij is nog nooit geknapt, en er moet even iemand in de buurt van kont staan, zodat je even bij kunt sturen! paard goed belonen als hij op de trailer staat, wij hebben dit enkele keren moeten doen, en na 6 a 7 keer stapte ze zo de trailer op!
Tip: even een extra halster mee nemebn, voor het geval!!
succes vanmiddag, geduld houden!