Gezocht uitgebreid uitrijgebied in het Noorden omg Drente

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PXR

Gezocht uitgebreid uitrijgebied in het Noorden omg Drente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 13:10

Na al heel wat uurtjes cq jaartjes in de Drunense Duinen te hebben doorgebracht zijn we nu op zoek naar een gebied waar we nog nooit zijn geweest met onze paarden. We zoeken dus een uitgestrekt gebied waar je een weekje leuke tochtjes kunt maken met de GPS. Gps routes maken we meestal zelf;) We hebben het idee om deze zomer met onze paarden naar het noorden te gaan Drenthe, Overijssel mag ook over de grens zijn (Duitsland) Wie heeft er tips voor ons? We vinden het gebied belangrijker dus een plekje om te slapen zullen we wel vinden.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 15:02

Adrija

Re: Gezocht uitgebreid uitrijgebied in het Noorden omg Drente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:34

Dwingelderveld, Drents Friese Wold, Grolloo, Borger-Odoorn

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 10:52

Ja, idd nationaal park Dwingelderveld of Drents friesche wold.
Bij Appelscha heb je veel plekken waar je vakantie kan houden met paard, mooi bezoekerscentrum, veel ruiterpaden.

Ik woon zelf in Donkerbroek, dichtbij Bakkeveen en de Bakkeveense bossen en het Blauwe bos van Haulerwijk
ik vermaak mij in deze omgeving ook prima. al denk ik dat je misschien sneller uitgekeken bent hier. wat de mogelijk betreft van veel verschillende routes. Bakkeveen is wel een erg leuke plek ook om evt. andere dingen te doen. zoals canoën, wandelen, huifkartocht, terrasjes en leuke campings of kampeerboerderijen. ook veel plek voor je paard. Deze gebieden zijn niet in kaart gebracht, er lopen wel ruiterroutes. maar waarschijnlijk heb je dan wel echt wat aan je gps hahah

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 10:54

de drentse Aa?

PXR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 13:16

Bedankt voor de reacties we hebben nog geen keus komen maken. We denken wel dat het een van de genoemde locaties zal worden. Het is heerlijk om in voor ons ombekend gebied te rijden.

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:13

heel drenthe, met uitzondering van de straten

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 20:16

Drents Friese Wold is een aanrader! Ik woon er recht tegenover en rijd er dus heel vaak, maar ben er nog niet op uitgekeken! Foto's in mijn profiel zijn allemaal dat gebied ;-)