Hoi, Nu de winter (hoop ik) bijna afgelopen is wil ik mijn thermolaarzen weer in de kast zetten. alleen nu had ik ze vandaag nog aan, en zijn ze vreselijk vies geworden door de blubber. Daarom vroeg ik me af, kan je ze misschien in de wasmachine doen? Of ben ik dan heel fout bezig? Hoe maak je ze anders schoon? Want ze zijn onder rubber en dan de rest is van stof met een voering. hoe doen jullie dit?
Goeie vraag... heb je er reflectie op zitten? (je hebt tegenwoordig zoveel modellen thermoboots) Gympen ed doe ik altijd wel in de was.
Mariekkk
Geplaatst: 19-02-10 23:21
In de wasmachine lijkt me niet erg goed voor je laarzen . Doe ze meestal na de winter met een vaatdoekje en een sopje met wat Dreft... Laat ze drogen spuit ze weer in met 'waterdichtheid' en zet ze in de kast.
Maar de winter bijna afgelopen?? Jij bent iig positief ingesteld
DeniseM
Geplaatst: 19-02-10 23:23
Waterdicht zijn ze toch al niet dus waarom zou het niet kunnen. Als jij het nou probeert kunnen wij het ook doen
Niezel
Geplaatst: 19-02-10 23:28
Mijn schoonzus gooide ze altijd met gemak in de wasmasjien, ik heb het met de mijne nog niet aangedurfd.
Farfalla_
Geplaatst: 19-02-10 23:48
Waarom spuit je ze niet gewoon af met de tuinslang voor de ergste modder, en dan nog met een doekje en een sopje eroverheen? (Maar ik denk dat ze wel in de wasmachine kunnen, ik deed mijn all stars ook altijd in de wachmachine maar of het goed is voor je wasmachine? Lijkt mij ook niet zo goed voor de rubber schoen van je thermolaars.)
een vriendin heeft ze in de wasmachine gedaan en die zijn er echt heel lelijk uit gekomen. Ik zou ze gewoon met een doekje schoonmaken en er dan weer spray op spuiten zodat ze waterdicht zijn.