Slechte ervaring met zadelpasser

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hommage

Slechte ervaring met zadelpasser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 18:45

Hallo bokkers,

Heb zelf iets heel erg naars meegemaakt met deze zadelmaker... :Z :(
M'n paard is nu pas net hersteld, het hele verhaal wil ik wel via PB wel versturen ;)
en vroeg me af of jullie ook (nare) ervaringen hebben gehad met deze zadelmaker.

Gr. Ilja :wave:
Laatst bijgewerkt door Hommage op 19-02-10 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

UpDate_

Re: Meer slechte ervaringen met Theo Kvenaar ?? (Gdl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:49

ik heb geen nare ervaringen met theo kevenaar, ben wel benieuwd na jou evaring! heb je het trouwens ook verteld aan theo zelf? want hij is best goed met zijn service!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:50

Ik heb geen ervaring met hem als zadelmaker, wel met zijn winkel en vind dat die uitstekende service hebben. Ze hebben voor mij een aantal keer een cap besteld van een merk dat ze zelf niet hadden, en als toe het niet paste hoefde ik niks te betalen.

edit: Ik denk trouwens dat Theo Kevenaar bedoeld, je mist een E in je titel :)

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 18:57

Blijheid schreef:
Ik heb geen ervaring met hem als zadelmaker, wel met zijn winkel en vind dat die uitstekende service hebben. Ze hebben voor mij een aantal keer een cap besteld van een merk dat ze zelf niet hadden, en als toe het niet paste hoefde ik niks te betalen.

edit: Ik denk trouwens dat Theo Kevenaar bedoeld, je mist een E in je titel

Voordat kwamen we ook altijd bij hem en was hij helemaal super, goede en snelle service idd met alles.
oepps... de titel (hoe kan ik dat veranderen? :o )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:58