Slechte ervaring met zadelpasser

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hommage

Slechte ervaring met zadelpasser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 18:45

Hallo bokkers,

Heb zelf iets heel erg naars meegemaakt met deze zadelmaker... :Z :(
M'n paard is nu pas net hersteld, het hele verhaal wil ik wel via PB wel versturen ;)
en vroeg me af of jullie ook (nare) ervaringen hebben gehad met deze zadelmaker.

Gr. Ilja :wave:
Laatst bijgewerkt door Hommage op 19-02-10 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

UpDate_

Re: Meer slechte ervaringen met Theo Kvenaar ?? (Gdl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:49

ik heb geen nare ervaringen met theo kevenaar, ben wel benieuwd na jou evaring! heb je het trouwens ook verteld aan theo zelf? want hij is best goed met zijn service!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:50

Ik heb geen ervaring met hem als zadelmaker, wel met zijn winkel en vind dat die uitstekende service hebben. Ze hebben voor mij een aantal keer een cap besteld van een merk dat ze zelf niet hadden, en als toe het niet paste hoefde ik niks te betalen.

edit: Ik denk trouwens dat Theo Kevenaar bedoeld, je mist een E in je titel :)

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 18:57

Blijheid schreef:
Ik heb geen ervaring met hem als zadelmaker, wel met zijn winkel en vind dat die uitstekende service hebben. Ze hebben voor mij een aantal keer een cap besteld van een merk dat ze zelf niet hadden, en als toe het niet paste hoefde ik niks te betalen.

edit: Ik denk trouwens dat Theo Kevenaar bedoeld, je mist een E in je titel

Voordat kwamen we ook altijd bij hem en was hij helemaal super, goede en snelle service idd met alles.
oepps... de titel (hoe kan ik dat veranderen? :o )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:58

Persoonlijk vind ik het niet netjes om iemand zonder degelijke onderbouwing op deze manier bij naam te noemen. Maar alles moet geleerd worden en gezien je leeftijd wil ik je iets meegeven voor de toekomst. Wanneer je wilt weten of iemand zijn werk niet goed heeft gedaan/nalatig is geweest kan je beter zonder namen te noemen je verhaal vertellen en aan medebokkers vragen wat zij ervan vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 19:00

Ilja_1997 schreef:
Blijheid schreef:

edit: Ik denk trouwens dat Theo Kevenaar bedoeld, je mist een E in je titel

Voordat kwamen we ook altijd bij hem en was hij helemaal super, goede en snelle service idd met alles.
oepps... de titel (hoe kan ik dat veranderen? :o )

Klikken op "wijzig" bij de beginpost :) Staat naast Quote :)

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 19:05

Juliette86 schreef:
Persoonlijk vind ik het niet netjes om iemand zonder degelijke onderbouwing op deze manier bij naam te noemen. Maar alles moet geleerd worden en gezien je leeftijd wil ik je iets meegeven voor de toekomst. Wanneer je wilt weten of iemand zijn werk niet goed heeft gedaan/nalatig is geweest kan je beter zonder namen te noemen je verhaal vertellen en aan medebokkers vragen wat zij ervan vinden.

idd, sorry.. :o
heb het veranderd.

Tanja

Re: Slechte ervaring met zadelpasser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 20:37

Een verhaal uit de eerste hand, dus een eigen ervaring mag gewoon gedeeld worden op Bokt. Als het echter een topic betreft waarin eigenlijk helemaal niets wordt gedeeld/verteld door de TS wordt dit een puur speculatief topic en dat is niet toegestaan.
Hier nu dus een slotje.