Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, verschillende bedragen etc.
) voor 700 euro aan transportkosten ging 'geven'.
Niezel schreef:Bij ons op stal zijn er een aantal met open ogen ingetuind. Her en der zie je ook dergelijke paarden aangeboden staan. Ze zijn er doodserieus op ingegaan en waren er heilig van overtuigd dat die zielige meneer in Afrika hen echt een 'franse tinker' () voor 700 euro aan transportkosten ging 'geven'.
Totdat er iemand eindelijk zo slim was om eens het eea na te vragen en het blijkt dat je paarden vanuit Afrika helemaal niet mag invoeren....![]()
Ik heb altijd gedacht dat ik behoorlijk goedgelovig was, maar dat blijkt dan nog aardig mee te vallen
LindyH schreef:Niezel schreef:Bij ons op stal zijn er een aantal met open ogen ingetuind. Her en der zie je ook dergelijke paarden aangeboden staan. Ze zijn er doodserieus op ingegaan en waren er heilig van overtuigd dat die zielige meneer in Afrika hen echt een 'franse tinker' () voor 700 euro aan transportkosten ging 'geven'.
Totdat er iemand eindelijk zo slim was om eens het eea na te vragen en het blijkt dat je paarden vanuit Afrika helemaal niet mag invoeren....![]()
Ik heb altijd gedacht dat ik behoorlijk goedgelovig was, maar dat blijkt dan nog aardig mee te vallen
Maar daar werd dus een paard aangeboden. Bij de TS wordt een paard gekocht. Hoe werkt de oplichting dan? Geld betalen, paard ophalen en het geld terug laten boeken? (ben gewoon benieuwd)
Cowgirl schreef:Zoiets kreeg ik ook als reactie op de auto die ik te koop heb. Die mail ging dus gewoon de vuilnisbak in.
, je wordt er overal voor gewaarschuwd....