Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

troi schreef:tamary schreef:troep en insecten uit de gehoorgang houden en oorsmeer afvoeren.
Dat is de reden dat je beter niet de haren in de oren kan knippen maar de uitstekende vervuilde bloemkooltjes haal ik toch echt weg en ik kan me niet voorstellen paardlief daar nu last van heeft..
joydusty schreef:zelf zou ik de haren niet knippen een meisje dat ik ken had namenlijk bij haar paard een vlieg in het oor gekregen en hij werd helemaal gek. ze hadden namenlijk de haren er uitgeknipt dus kon de vlieg er zo in vliegen. gelukkig is het goed afgelopen met die pony maar je had niet willen zien hoe die pony te keer ging.
joysjuh1987 schreef:joydusty schreef:zelf zou ik de haren niet knippen een meisje dat ik ken had namenlijk bij haar paard een vlieg in het oor gekregen en hij werd helemaal gek. ze hadden namenlijk de haren er uitgeknipt dus kon de vlieg er zo in vliegen. gelukkig is het goed afgelopen met die pony maar je had niet willen zien hoe die pony te keer ging.
Hier heb ik nog nooit last van gehad hoe groot waren die oren wel niet dan

En vaak wennen ze er zo ook vanzelf aan dat het niet eng is. troi schreef:tamary schreef:troep en insecten uit de gehoorgang houden en oorsmeer afvoeren.
Dat is de reden dat je beter niet de haren in de oren kan knippen maar de uitstekende vervuilde bloemkooltjes haal ik toch echt weg en ik kan me niet voorstellen paardlief daar nu last van heeft..