hallo, ik heb me ingeschreven op een wedstrijd in limburg, dit is mijn eerste keer, ik heb het geld overgemaakt en coupon opgestuurd, maarhoe kun je zien hoelaat je moet starten, en welke proef je moet? sorry als het een domme vraag is maar het is mijn eerste keer.
via daar heb ik alle informatie gekregen alleen de lijst niet wanneer ik moet starten dus de tijd. of komt dat pas een week van te voren daar te staan?
Mootje
Geplaatst: 16-02-10 21:27
Meestal staan de startlijsten er pas een paar dagen van tevoren op.
enniee
dat komt er meestal 5 dagen van te voren ofzo op te staan gewoon een week van te voren even in de gaten houden, en wel even nog checken daarna omdat er nog wijzigingen kunnen zijn er gaan ong 8 per uur bij de dressuur
Liselot
meestal komen de tijden er een paar dagen voor de wedstrijd op te staan
De startlijst komt een dag of 5 van te voren op www.startlijsten.nl. Wat ik je wel wil aanraden is om de avond voor je wedstrijd hebt of zelfs 's morgens vroeg nog even te controleren of de tijd nog klopt. Dit omdat er door de weeks nog weleens wijzigingen kunnen plaatsvinden en dit dan ook doorveranderd moet worden in de startlijst.
De proef die je moet rijden staat in het proevenboekje, vooraan ergens heb je een lijstje wanneer welke proef gereden moet worden. Ook kun je het vinden op www.dressuurproeven.nl Succes!
Thomina
Geplaatst: 24-02-10 17:20
meestal heb je 8 in een uur en reken mar gem. 6 minuten per proef. Dan kan je het zelf wel een beetje uitrekenen!