Hoe vallen de Kingsland rijbroeken qua maat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oreo

Hoe vallen de Kingsland rijbroeken qua maat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 22:16

Ik heb een geweldig mooie broek van KL gezien op internet. Ik heb wel vesten ed. van KL en ik weet dat die erg ruim vallen.
Hoe zit dat met de rijbroeken? Ik draag in Pikeurbroeken maat 38. Kan ik dan de KL in 36 bestellen of toch gewoon een 38?

Oreo

Re: Hoe vallen de Kingsland rijbroeken qua maat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 00:09

. Ben zo benieuwd, wil hem graag via internet bestellen

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 00:21

Ik heb ook wel eens KL rijbroeken besteld via het internet. En ik moet zeggen de maten verschillende nogal per collectie/model.

Ik heb nu M van de KL jeans (jessica) uitvoering met KL embleem op de kontzak (eerste uitvoering van jeans)
En van KL jessica Fancy Light ook een M, alleen daarvan had ik ook wel S kunnen hebben.

Ook heb ik een keer de heavy varianten van de KL broeken aangehad en daarvan had ik zeker wel M nodig. Misschien zou je dus kunnen zeggen dat de dunne stof meer rekt.

Van pikeur rijbroeken heb ik maat 76 (muv de janett daarvan heb ik 40), eurostar meestal 80, sonnenreiter ook 76.

Naar mijn idee is M= 38 en S= 36.

Van Kingsland vesten/truien heb ik xxs of xs (ligt aan een getailleerd model of niet). Bovenkleding heb ik s/m. Kingland rijjasjes heb ik in M (waarvan die van de nieuwe collectie kleiner valt dan die van de eerste collectie).

Hopelijk heb je er wat aan. En tip je mij de site ook even? ;-)

Oreo

Re: Hoe vallen de Kingsland rijbroeken qua maat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 23:12

Een reactie! Dank je wel! Ik ben helemaal verliefd geworden op de KL Jessica jeans-look. Liefst die met de bitjes geborduurd op de kontzakken. Volgens mij heb ik 'm gevonden bij Divoza, en hij is zelfs afgeprijsd!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:01

Ik heb ook een Kingslandrijbroek (heerlijke broek!) volgens mij is het de Jessica, maar dat weet ik niet meer zeker, label is ook wat verwassen dus kan het niet meer vinden ;) In ieder geval heeft deze broek een mooie bandplooi en is gemaakt van schoeller stof. Heb een maat XS, van Eurostar heb ik altijd maat 38 :) en bij spijkerbroeken 26/27