En ik beloof jullie dat ik het nu wel kort ga houden

Ik moest best aan de late kant dressuren, dus we hoefde niet zo erg laat weg van huis. Het was echt ver rijden (anderhalf uur

Om half 12 kwamen we aan en om 10 voor 1 moest ik dressuren. Konden lekker rustig aan doen dus. Melano had het lekker warm, en ik ook

Het was wel een eind lopen zeg naar het cross terrein, maar gelukkig ree er zo'n huifkar achter een tractor heen en weer, dus daar gingen we maar in

De cross verkennen. Best wel pittig vond ik hem. Ik zag alleen maar hindernissen waar Melano heel erg graag voor weigerd. Veel hindernissen dat de grond na de hindernis lager was dan voor de hindernis of juist andersom. En Melano vind dat dan meestal eng omdat die er dan geen overzicht heeft en niet goed kan zien waar ze uitkomt. Maar we moesten flink doorlopen omdat we met de tijd zaten

Ongeveer een kwartier later nadat we klaar waren met de cross lopen ging ik Melano klaar maken voor het springen en de cross natuurlijk

Ik was er klaar voor. Melano was helemaal ingepakt en ik stapte naar het inspringterrein voor het springparcours. Je kwam langs de binnenbak waar het springparcours was en kwam er opeens achter dat nummer 106 al aan het springen was, terwijl ik nummer 103 ben

het ging ook echt goed. Melano trok ze benen niet zo goed op omdat het best wel laag stond

Melano was echt helemaal nat. Heb dus maar de hele weg naar de cross gestapt. Daar aan gekomen lekker een galopje gemaakt en ik voelde gewoon dat ze er zin in had

Het inspringen ging lekker, en ik was er klaar voor

Alles ging zo super. Ze sprong echt goed, ook de hindernissen waar ik de twijfels in had

Nog eventjes 5 minuten aan de hand gestapt en toen ben ik er opgegaan en heb ik samen met bokker loulou en haar cross Fjord naar het terrein gestapt. Daar aangekomen heb ik Melano lekker afgespoten en laten drinken. Dorst dat ze had

Me coupons had ik al en de jury had gezegd dat ik 155 punten had maar dat was dus 156 punten. Ik verveelde me een beetje dus ik ging maar de punten na tellen. En wat bleek nou, ik had 157 punten. Ik wou naar het secetariaat toe gaan want wie weet maakt het nog wat uit toen de uitslag van mijn ring er net hing. Ik stond derde

Het was onderhand al 6 uur. Een erg lange dag maar met een heel goed resultaat. Nu heb ik 3 winstpunten

Er zijn een paar foto's gemaakt, maar niet veel. Mijn vader heeft ook nog een paard foto's gemaakt van loulou want die was startnummer 104 (ikke 103 dus

ik vertrouw Melano echt helemaal nu en zal echt niet meer aan der twijfelen