witte rijbroek, katoen of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cillusion

witte rijbroek, katoen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 16:36

Hoi,

Mijn dochter moet een nieuwe rijbroek; wit wel te verstaan.... aan de oude katoenen heb ik een hekel omdat hij nauwelijks schoon te krijgen is; en bij de laatste poging om hem weer wit te krijgen ook nog gekrompen is }> . Maar... meeste witten zijn van katoen! Nu heb ik een Elt gevonden met leren zitvlak; maar weer katoen! Tja, wel of niet doen....
Wat is jullie ervaring?

Prospice

Re: witte rijbroek, katoen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:18

Ik heb altijd de goedkoopste type rijbroeken van de divoza o.i.d. vaak ook van katoen, ik heb er altijd de meest vreselijke vlekken van gras en zadelvet inzitten en ze worden altijd weer mooi wit.
De eerste keer was ik ze op 30 graden met wat azijn, en ik was ze altijd na gebruik op 60 graden op een gewoon wasprogamma, ik hou ze lang wit en in goede conditie!!

Rowie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:04

Vanish oxi action ;)

En volgens mij zijn de meeste rijbroeken katoen.. gaan gewoon weer schoon hoor ;) Of groene zeep ofzo..

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 12:54

Mijn witte rijbroek is ook van katoen,gaat met de bruinste moddervlekken nog schoon, ik weet niet wat m'n moeder doet maar zij krijgt alles schoon ;)

Paranoide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 13:38

Ik zweer bij Vanish.