Ik ben nu een beetje aan het kijken voor een nieuwe vliegendeken voor van de zomer. Ik wil graag een UV werende zodat het niet té warm word. Het gaat om een haflinger hij heeft deken maat 185 maar 195 kan ook nog wel. En het liefst niet te duur, maar wel stevig.
Edit: Het liefst geen vaste hals een losse hals maakt niet zo uit maar het hoeft niet
Laatst bijgewerkt door Linsey_X op 14-02-10 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt
De Buzz Off van Bucas is UV werend dacht ik, hij heeft ook een buikstuk, halsstuk (afneembaar of niet weet ik niet maar veronderstel van wel) en hoofdmasker !
Zo is de Amigo: Mio (vaste hals), Bug Rug (losse hals) 85 % UV werend. Rambo fly buster; protector 90 % UV werend. De Rambo Sweetich Hoody is 95 % UV werend.
jwbos
Geplaatst: 15-02-10 20:11
Misschien is dit iets voor je.
Flyshield® 1000 Denier Turnout Sheet met buikflap Zeer duurzame fijnmazige vliegendeken die ook goed bescherm tegen bv. dazen. De deken heeft het Tekno-Dri® systeem tegen zweten, gevoerde schouders tegen het schuren. Hij hangt lager dan de standaard dekens voor een betere bedekking van de buik. De Euro V-Free fit zorgt voor een comfortabele pasvorm voor paarden met een hoge schoft.