Ervaring met de Mondoni Gaither

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Annee

Ervaring met de Mondoni Gaither

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 19:17

Heb met de zoekmachine gezocht maar kon hier niets over vinden misschien is het verkeerd gegaan.

Ik zou met kerst nieuwe chaps en jophurs krijgen omdat mijn oude nu helaas kapot zijn gegaan en een beetje te klein worden. Mijn jophurs zijn van Ariat en m'n chaps van Kalvakade. Ze bevielen mij alle bij goed. In de winkel eerst de jophurs gepast van Ariat, 1 maatje groter dan ik nu had. Dit paste, toen de chaps die moesten bij de schacht ook een maatje groter omdat ze anders niet meer om mijn nieuwe jophurs heen pasten. Nu paste dat om mijn jophurs precies maar bij mijn kuit waren de chaps te breed. Nu ben ik dus op zoek naar een ander merk en zag ik op de site van Divoza de Mondoni Gaiter chaps staan. Deze leken mij wel mooi en voor een betaalbaar prijsje, maar nu de vraag:

Staan die mooi bij Ariat jophurs? (zwarte jophurs ik wil ook graag zwarte chaps)
Heeft u deze chaps ook en hoe bevallen die u?
En heeft ook dit probleem en welke chaps heeft u toen aangeschaft?
(ik weet niet of deze wel passen!)

Alvast Bedankt ;)

sam98

Re: Ervaring met de Mondoni Gaither

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 10:39

Jazeker :D

Ik heb zelf ook mondoni en wil niks anders meer !!
Had eerder ariat + chaps maar vond dat echt helemaal niks.
Was nu voor 100 euro klaar ( mondoni schoenen + chaps , chaps waren 50 euro ). Had ze besteld via divoza , de chaps waren goed maar de schoenen wat te groot, dus de chaps eerst een paar keer gedragen om ariat schoenen en dat kon perfect !!
Je moet er wel rekening mee houden dat de bruine chaps niet echt bruin zijn maar meer roodbruin.
Maar de zwarte zijn wel gewoon zwart.
De chaps zijn echt super zacht, aan het begin heel erg stug maar ik vet ze bijna elke dag in en ze zijn nu ontzettend soepel.
Voor mij niks anders meer :D

_Annee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 17:41

lovebeaut schreef:
Jazeker :D

Ik heb zelf ook mondoni en wil niks anders meer !!
Had eerder ariat + chaps maar vond dat echt helemaal niks.
Was nu voor 100 euro klaar ( mondoni schoenen + chaps , chaps waren 50 euro ). Had ze besteld via divoza , de chaps waren goed maar de schoenen wat te groot, dus de chaps eerst een paar keer gedragen om ariat schoenen en dat kon perfect !!
Je moet er wel rekening mee houden dat de bruine chaps niet echt bruin zijn maar meer roodbruin.
Maar de zwarte zijn wel gewoon zwart.
De chaps zijn echt super zacht, aan het begin heel erg stug maar ik vet ze bijna elke dag in en ze zijn nu ontzettend soepel.
Voor mij niks anders meer :D

Dankjewel voor je antwoord! Zijn er nog meer ervaringen?

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:55

Rowie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:01

Heb ook mondoni, stalschoenen en rijbroeken, heb er ook chaps van gehad, rijden geweldig!
Heb nu sinds een tijdje Petrie Gaithers chaps met mondoni schoenen! Rijdt goed en combineert ook goed:)

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:52

Ik heb geen ervaring met de Mondoni Gaithers, maar wel met andere mondoni Leren chaps in dezelfde prijsklasse, en ik vind ze het geld echt niet waard! Leer slijt snel, drukknopen vallen er vanaf, ritsen breken af. Voor mij geen mondoni chaps meer!

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 23:55

Ik vind de gaithers/chaps best fijn, mooie pasvorm ook. :)
Alleen bij de ene was dat stukje elastiek wat onder je voet zit ging na 3 keer al los (was er wel weer makkelijk aan te zetten) en de binnenkant slijt ook wel snel.. Verder vind ik ze prima!

_Annee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 20:51

Ik denk dat ik eventjes verder ga kijken omdat niet alle ervaringen even goed zijn!