In maart ga ik starten en heb dus snel een jasje nodig! Bij ruitersport zaken vaak niet veel meer dan pikeur en harry's horse, die eerste vind ik iets te duur en harry's horse vind ik niet mooi. Voor de rest hebben ze soms nog wel wat dingen maar die zitten totaal niet bij mij. Op internet zag wedstrijdjasje Shires Deluxe. Vond ik er heel mooi uitzien, en had een mooie pasvorm. Om het op internet te kopen vind ik niet handig voor het geval dat het niet goed zit etc. Weet iemand waar dit jasje te koop is in Noord-Holland? En weten jullie nog andere mooie jasjes die slank vallen ?
Alle shires (ssl) producten komen in Nederland via equimatch. Op www.equimatch.nl staat een lijst met dealers gesorteerd op provincie. Daar kan je op kijken
De jasjes van Red Horse vallen ook mooi slank.
marjolein_el
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-10 16:19
Dankjewel, ik zal snel even kijken. Ja red horse heb ik al gepast, die zat niet mooi bij mij en die hadden ze niet in zwart.
ELT is een merk wat je in duitsland veel ziet, de wedstrijdjasjes van ELT worden ook verkocht bij www.equifashion.nl (merk staat er niet bij)
angelalala
Geplaatst: 22-02-10 12:45
als je een leuk goedkoop jasje ziet, maar bijvoorbeeld niet goed zit dan kun je hem ook laten vermaken. ik was van plan een pikeur te kopen maar was mij ook te duur. en bleek de kleinste maat mij te groot te zijn, dus heb ik nu een hh gekocht, en laten vermaken,. hij zit nu super!