vliegendeken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xlszjuh95

vliegendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 11:52

heeey..!!
ik wil van 't zomer een vliegendeken kopen voor mijn paard, maar heb geen idee wat voor 1 ik moet kopen :$ heb jij misschien nog tips of weet jij een goede deken die op een site staat? zou dat mij kunnen vertellen??..

(misschien handig om te weten: maat 185)

yasmin1

Re: vliegendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 13:07

een buikflap is altijd handig, ook goed nakijken of het singels heeft. (ik vind lami-cell geweldig) succes met de zoektocht!

Revanches

Re: vliegendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 12:05

Dit hoort bij Seizoensvragen.
Daarom van HAR-->SV.

jwbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 14:37

Misschien is dit iets voor je:

Flyshield® 1000 Denier Turnout Sheet met buikflap
Afbeelding
Zeer duurzame fijnmazige vliegendeken die ook goed bescherm tegen bv. dazen. De deken heeft het Tekno-Dri® systeem tegen zweten, gevoerde schouders tegen het schuren. Hij hangt lager dan de standaard dekens voor een betere bedekking van de buik. De Euro V-Free fit zorgt voor een comfortabele pasvorm voor paarden met een hoge schoft.

Deze deken wordt niet warm in de zon en houd ongeveer 70% van het UV licht tegen.
http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&PageID=3 ... ProdID=456

Of als je er 1 met een hals wilt hebben:

Interlock Combo Vliegendeken met buikflap
Afbeelding
Deze vliegendeken met buikflap en Hals beschermd tegen stekende insecten en vliegen. De Hals is met een lycra tussenstuk vastgezet aan de deken voor een uitstekend comfort tijdens bv het grazen.
Op de borst heeft de deken 2 borstsluitingen en stevig klitteband. Hij heeft ruime loopsplitten voor een goede bewegingsvrijheid, een staartflap, reflecterende strepen, afneembare en elastische beensingels en de buik is door de buikflap ook afgedekt. De borst en de schouders zijn gevoerd met lichtgewicht ademend nylon om schuurplekken te voorkomen.

http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&PageID=3 ... ProdID=489