Misschien dat jullie mij kunnen helpen! Ik ben op zoek waar dit jaar de paard 4 daagse word gehouden! Lijkt me namelijk super gaaf om aan mee te doen! Nu vind ik elke keer die in epe, maar dat is voor mij te ver weg van huis! Ik kom namelijk uit de buurt van Rijssen, overijssel! Wie weet waar er in de buurt van Rijssen dit jaar ook een 4 daagse word georganiseerd??
En in Markelo en Rijssen zal ook wel weer wat georganiseerd worden denk ik. Barchem is wel een aanrader en in Markelo en Rijssen ken je de omgeving natuurlijk al.
Hoi, Een absolute aanrader én erg dicht bij jou in de buurt is de Tubbergse ruiter en mendriedaagse. Heb vorig jaar meegedaan; supermooie routes, niet massaal maar wel erg gezellig. Mooie stopplaatsen en alles goed verzorgd! Zie www.ruiterenmendriedaagse.nl voor meer info. In 2010 op 10, 11 en 12 augustus.
Rienie1986
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-10 00:22
Oke! Bedankt allemaal voor jullie reacties!! We gaan nog ff uitzoeken wat ons het beste uitkomt!Maar dat komt vast goed!!
Sha_r0n
Geplaatst: 30-03-11 13:58
Hi Rieneke! Jij ook hier op bokt Ik zie dat je een 4 daagse zoek. Hotra Hippisch vierdaagse wordt over de Holterberg georganiseerd.. Meestal begin juli
de dwingeloose vierdaagse is ontzettend leuk en in een mooie omgeving.
het is goed georganiseerd en heeft een gezellige sfeer. meer info vindt je via de site van manege vos in dwingeloo, wij gaan dit jaar voor de 4de keer.