b ruiter z paard, waar starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

querido

b ruiter z paard, waar starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 07:25

Zelf ben ik al heel lang uit de paarden, heb vroeger heel veel gereden en nu mijn dochter rijd en eigen pony heeft heb ik ook weer het paardenvirus geactiveerd en ga weer beginnen.. zoek een paard voor mezelf en kan nu van iemand een z paard kopen maar vraag me af als ik straks dresuurwedstrijdjes zou willen rijden waar start je dan, is dat gewoon weer in de B?

Fitzroy

Re: b ruiter z paard, waar starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 07:32

Ligt eraan wat je zelf ooit gestart bent. Ze hebben nog best heel veel standen bij de KNHS en je moet de hoogst gemeenschappelijke klasse starten. Als je er zo lang uit geweest bent, kun je daar vast wel dispensatie op aanvragen maar dit moet je wel zelf doen.

bienvenida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 07:44

als je zelf niet hoger gereden hebt dan B kun je gewoon B starten

querido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 07:48

Okay, bedankt voor de info, ik heb ooit vroeger weleens een wedstrijd gestart maar niet hoger dan de B, vind het ook heel niet erg om weer in de B te starten hoor maar denk wel als je op een goed paard zit is het dan wel eerlijk.. ach, misschien ben ik er zo lang uitgeweest dat mn z paardje niet eens netjes rondgereden krijg :))

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:29

REgelementsvraag, simpel zelf op te zoeken in de inschalingstabellen op de site van de KNHS.