maar daar tegen over stond ook wat minder leuks!!! me springen was werkelijk waardeloos!!!!! en stond ook zo laag!!!!!!! ik moest in het M springen....had gvd 4 balken en een weigering! hoe krijg je het voormekaar zou je zeggen!?!

maar die balken.......ik kan er met me hoofd niet bij!

ben het je eeuwig dankbaar Goldie...

maarja vanochtend me 1e proef tussen de hekjes! rijd echt prettig! ging wel redelijk eigenlijk, net zoals met hemelvaart(toen had ik 149 en 145 ofzo,dusja dan ga je niet veel verwachten haha) mijn 2e proef was niet echt denderend. in galop heftig in verzet haha, die oliebol te steigeren!

naja smiddags prijsuitreiking, iedereen mooi tenue aan, behalve tabitha

dus ik had me broek en shirt wel aan hoor, gewoon me sportschoentjes aan, me haar zat ook al zo top! NOT

maarja ze begonne met een 2e prijs....blabalbal met 148 pnt
dus ik lachen want ik d8 dat ik nu wel in de 130 zou rijden haha
maarja toen was 1e prijs voor...tabitha verburg haha schrok me echt rot! wie verzint dat nou!? }> haha ik over dat hek heen geklommen....
haha word je 1e en jaja met 158pnt haha.......kan het nog steeds niet begrijpen dat ik me 1e wp heb hihi. zo stom! maarja
ik baal alleen van het springen! gewoon me eigen stomme fout! vorig jaar ging het ook al zo fout in Den Helder, maarja kan nu tenminste zeggen dat ik M1 + 1 ben haha