equine risk verzekering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

M_Dijkstra

equine risk verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 11:40

Wat zijn jullie ervaringen met de Equine Risk verzekering? Qua tarieven zijn ze niet de hoogste en geven ze een duidelijke omschrijving op hun site maar zijn ze ook correct in afhandelen van een claim als er iets met je paard gebeurd?
Betere of betrouwbaardere alternatieven voor Equine Risk?

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 11:42

Hier een tevreden klant van Equine Risk. Had binnen 2 weken netjes het
geld op mijn rekening staan. Behandelformulier en rekening opgestuurd en netjes
afgehandeld allemaal :)

Djilna

Re: equine risk verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 11:44

Hier ook een tevreden klant. Zat eerst bij interpolis, maar dat werd overgenomen dooe Equine Risk. Ze zijn snel en netjes met 'schade'afhandeling.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 12:38

Hier nog een tevreden klant :j, we hebben meerdere paarden volgens de EquineRisk voorwaarden verzekerd en alle schades keurig vergoed gekregen. Overigens wordt de schade afgehandeld door HippoZorg, dat wordt allemaal doorgestuurd door EquineRisk :).

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 13:56

Ook ik ben zeer tevreden.
Heb al vanalles meegemaakt, ook de afhandeling van het afkeuren van mijn paard ging super snel.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:01

Ik zie bij hun ziektekostenverzekering op de site staan dat deze alleen is voor 'noodzakelijke diergeneeskundige hulp' en dan als gevolg van wat er in je Standaard of Uitgebreide verzekering zit.

Wat valt bij hun onder noodzakelijke hulp? Is dat alleen hulp, die nodig is, zodat je paard niet dood gaat?

Ik heb nu namelijk een uitgebreide Ziektekostenverzekering bij EFO en daar wordt meer vergoed en betaal ik minder, alleen vergoeden ze daar 80% van de medische hulp. Beetje schipperen dus, maar ik wil gewoon de beste verzekering hebben, zodat ik alle operaties e.d. kan betalen om ervoor te zorgen dat mijn peerdjes een happy life mogen hebben.

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:05

Hier nog een tevreden klant.
Ze zijn heel netjes met betalen. Alles staat goed omschreven en heb nooit problemen gehad.

soofenflo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:08

Hier wederom een tevreden klant!

Heb 2 paarden bij hen in de verzekering. Ze zijn nooit lastig met declaraties, altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Alles regelen ze ook erg snel. Mijn ervaring is dat binnen 1,5 week na opsturen van de rekening ik het geld al ontvang.

Ben helemaal blij met ze. Ze vergoeden zelfs behandelingen van niet-reguliere artsen. Dus dat is erg positief!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:12

Judje schreef:
Ik zie bij hun ziektekostenverzekering op de site staan dat deze alleen is voor 'noodzakelijke diergeneeskundige hulp' en dan als gevolg van wat er in je Standaard of Uitgebreide verzekering zit.

Wat valt bij hun onder noodzakelijke hulp? Is dat alleen hulp, die nodig is, zodat je paard niet dood gaat?

Ik heb nu namelijk een uitgebreide Ziektekostenverzekering bij EFO en daar wordt meer vergoed en betaal ik minder, alleen vergoeden ze daar 80% van de medische hulp. Beetje schipperen dus, maar ik wil gewoon de beste verzekering hebben, zodat ik alle operaties e.d. kan betalen om ervoor te zorgen dat mijn peerdjes een happy life mogen hebben.

Nee, met noodzakelijk diergeneeskundige hulp wordt alles vergoed behalve inentingen, wormkuren, etc... Je paard hoeft echt niet op sterven te liggen voor er iets vergoed wordt ;).

Wij hebben voor alle paarden een uitgebreide verzekering icm ziektekostenverzekering en tot nu toe is alles vergoed van OCD-operatie tot ontstoken ogen.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:22

Dank je Ziolette. :)
Bij mijn verzekering is het namelijk wel zo dat ze één verzekering hebben waarbij dus alleen levensbedreigende situaties worden vergoed (standaard ziektekostenverz.), maar gelukkig heb ik die van mij uitgebreid ziektekosten verzekerd.
Ik ga eens even rekenen, want vooral het Eigen risico bij deze verzekering is een stuk minder. :)