) orginele bewijs moet opsturen. En ook nog eens een som geld moet betalen. Nou oke, dat snap ik nog wel. Maar als ik dat doe krijg ik mijn echte orginele bewijs dan ook nog terug? Hij is vergeeld, en met de hand getikt op een typmachine (kun je duidelijk zien). En voor mij zo'n beetje heilig, want het hoort natuurlijk bij mijn eerste pony. (was van plan het in te lijsten).Maargoed, dat is nog niet alles.. Want die overschrijving op naam.. ik heb het een en het ander erover opgezocht en las ergens dat als dat niet bij iedere verkoop gebeurde men in boete zou vallen. Nou is dit dus in geen jaren meer gebeurd bij mijn pony, die inmiddels 30 is. Ik weet zeker dat ze in de tussentijd tussen die laatste eigenaar die op het bewijs gemeld staat en mij, nog zoiezo twee andere eigenaren heeft gehad.
En dan is nog de vraag, als ik dit bewijs nou opstuur en het word overgeschreven op naam enczo, ontvang ik dan snel daarna ook eindelijk het paspoortje? Het gaat er om dat het verplicht is bij de wet. En tja, ik wil liever gewoon deze kosten betalen dan hoge boetes over me heen krijgen. (ik ben ook nog maar 15
).Dus, weet iemand mij dit duidelijk uit te leggen?
Zoiezo was ik van plan om er een brief met uitleg bij te doen dat het gaat om een oud paardje, waar niks bijzonders meer mee gedaan word, en dat bij de vorige verkopen het waarschijnlijk mis is gegaan met de overschrijving op naam.
alvast bedankt,
die brief spookt continu door mijn hoofd omdat ik er niet heel veel van snap hoe het in elkaar steekt. Dus hoop ik op snel wat duidelijke reacties.
liefs kimberly
haha