'Illegaal' meedoen met paarden4daagse?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MlieZ88

'Illegaal' meedoen met paarden4daagse?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 17:22

Hey hallo allemaal,
niet gelijk mij afbranden hoor, het is meer een nieuwsgierigheid, want ik ben namelijk gewoon ingeloot.
Maar ik vraag mij dus af of je niet makkelijk illegaal mee kan rijden met de paarden4daagse.
of anders gezegd; wat kan men eraan doen als iemand 'toevallig' dezelfde route rijd met haar paard als de 4daagse daar ook rijd?!
het is openbaar bos, kan men je zomaar straffen of wegsturen als je daar ook rijd?
hoe kan daar op gecontroleerd worden?

nogmaals, het is puur hypothetisch en dus niet een evil plan haha

ik ben benieuwd wie mij hier meer over kan vertellen! ik doe nl voor het eerst mee

bedankt alvast :)

-x-

knooopje

Re: 'Illegaal' meedoen met paarden4daagse?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:26

ik snap niet waarom je illegaal mee zou willen rijden,het inschrijf geld valt wel mee,dus daarom hoef jehet niet te laten,kom je toevallig in de 4 daagse terecht gezellig toch,hun rijden hun tocht jij de jouwe.

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 17:34

eerst even LEZEN knoopje, voor je wat zegt....

en.. NATUURLIJK willen er genoeg mensen graag illegaal meerijden want je moet namelijk maar net ingeloot worden...

maar thats not the point in mijn vraag!

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:00

ik snap niet helemaal waarom je zo reageert op mijn reactie?
hier word je namenlijk niet ingelood!als je mee wilt doen kun je mee doen!ik heb zelf ook mee gereden.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:02

Dat valt niet te controleren zolang de illegale ruiter niet bij de officiele rustpunten stopt. Ergens wel jammer, maar je kunt moeilijk de complete route met dranghekken oid gaan beveiligen :+

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:07

knooopje schreef:
hier word je namenlijk niet ingelood!als je mee wilt doen kun je mee doen!ik heb zelf ook mee gereden.

Er wordt wel degelijk geloot. Er is een beperkt aantal startbewijzen...

Maar om terug te komen op d evraag. Nee, ik zou het niet doen. Het wordt dan veel te druk denk ik!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:37

suusje26 schreef:
knooopje schreef:

Er wordt wel degelijk geloot. Er is een beperkt aantal startbewijzen...

Maar om terug te komen op d evraag. Nee, ik zou het niet doen. Het wordt dan veel te druk denk ik!

Het IS al veel te druk en daarom zou ik niet eens de moeite doen om legaal mee te rijden, laat staan illegaal!
Je hoort er verder weinig over, maar uit inside information weet ik dat er toch net iets te vaak iets te heftige ongelukken gebeuren. Enkele mensen die ik ken zijn daar ook bij betrokken geraakt en bepaalt niet zonder kleerscheuren daar vanaf gekomen........

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:42

Vorig jaar is hier een discussie over geweest in het topic dat destijds liep over de 4daagse. Ik geef hier nu mijn visie maar niet meer, die werd me destijds niet in dank afgenomen.

Het enige dat ik er over kan zeggen: het kan je niet verboden worden om de openbare gedeelten te rijden, maar het wordt niet op prijs gesteld. Zelf rijd ik een paar keer per week een stuk van de route, kan niet anders, ik woon er vrijwel aan, vorig jaar niet mee gereden, maar wel gewoon op m'n vaste rijdagen m'n rondje gedaan.