Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

?
mistid schreef:Zijn dit de jassen met Rabobank Talentenplan er achterop?
Vorig jaar was ik zelf te zenuwachtig en heb ik het verprutst om evt te worden gescout, maar heel veel vriendinnen hebben hem wel omdat die waren gescout.
Ik zou ze niet kopen, tenzij (stel ik had er 1) hij stuk was gegaan. Dan heb je hem toch een keer verdiend, maar is hij door schade niet meer te dragen.
Heb ook een rabodekje en een rabotas gewonnen 3 jaar terug, en daar rijd ik nog wel eens mee. Zijn ook mensen die ze te koop zetten op bokt en er erg veel geld mee verdienen.
Te zwijgen over de dekens, weet nog een verkooptopic van een rabodeken die voor over de 200 euro wegging :oo
cheyentic schreef:aan de ene kant vind ik het ook erg nep, aan de andere kant zien we tijdens een wk of ek voetbal ook iedereen met oranje voetbalshirts lopen.... het is eigk hetzelfde..
ik heb een set omdat wij in het nederlands team zitten met het vierspan, zou het denk niet kopen, al zijn het wel fijne spullen. Heb het overgens niet aan als we geen team hebben op wedstrijd. normaal heb ik het sowieso nooit aan
Blue9 schreef:cheyentic schreef:aan de ene kant vind ik het ook erg nep, aan de andere kant zien we tijdens een wk of ek voetbal ook iedereen met oranje voetbalshirts lopen.... het is eigk hetzelfde..
ik heb een set omdat wij in het nederlands team zitten met het vierspan, zou het denk niet kopen, al zijn het wel fijne spullen. Heb het overgens niet aan als we geen team hebben op wedstrijd. normaal heb ik het sowieso nooit aan
Is precies iets anders. Dat doe je voor te supporten. Niet om te laten lijken of je ook in het elftal zit! Deze jas doe je niet aan om te laten zien dat je zo'n fan bent van degene die hem hebben.

Ik vond dat wel humor met mijn zwaargeblesseerde paard waar ik alleen nog een rondje op kan stappen, en zelf kan ik ook voor geen meter rijden.
. Aan de andere kant vind ik hem ook wel een beetje opvallend, mijn niet-paardrijdende-moeder draagt hem vaker dan ik....