Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Snoevie schreef:nou ik val vaak niet binnen de reguliere maten,ik heb vrij gespierde brede kuiten,maar ook korte onderbenen
lipica klinkt goed,jammer dat de wachttijd zo lang is
Snoevie schreef:maar je zou dus bv ook voor lakleer kunnen kiezen bij lipica,of van die ingelegde steentjes oid?dus echt helemaal naar je smaak?
ik zat ook nog met derby in mn hoofd
Snoevie schreef:nou ik val vaak niet binnen de reguliere maten,ik heb vrij gespierde brede kuiten,maar ook korte onderbenen
lipica klinkt goed,jammer dat de wachttijd zo lang is

ladydevil schreef:ik zou je Lipica niet aanraden, mijn vriend en ik hebben een half jaar geleden laarzen laten aanmeten.
Beide zijn we al terug geweest bij mijn vriend was de voetmaat te smal na oprekken heeft hij er nog steeds last van, hij heeft nu dus ook bij een ander laarzen op maart laten maken..
Die van mij zijn te breed bij de kuit en de rits is ook niet netjes ingezet.
op onze manege heeft een meisje ook daar laarzen op maat laten maken en die moet eerst een half uur rijden voordat ze stukje bij beetje haar laarzen dicht kan doen...
mijn tip is niet doen, ik rijd ondertussen ook weer met mijn oude laarzen rond,
dan zijn ze toch duur
Citaat:Ik moet nu 12 weken wachten wat ik er zeker voor over heb maar stel dat je onderbeen in de tijd dat je moet wachten veranderd, Zouden ze de laars dan nog wel aan kunnen passen?
Jeanine93 schreef:Petrie laarzen! Ze kunnen helemaal op jouw maat gemaakt wordenKomen volgens mij iets extra kosten bij, maar dat is niet veel. Weet het niet helemaal zeker want ik viel (gelukkig) in de standaard-maat.