Trektocht door Twente en grafschaft Bentheim

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

D4J

Trektocht door Twente en grafschaft Bentheim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 23:59

Wie heeft er zin om in het weekend van 18-19-20 juni een trektocht te gaan maken ??
Het liefst donderdagavond al aankomen zodat je een trektocht van drie dagen kunt maken.
Wij hebben ons daarvoor ingeschreven maar er zijn nog te weinig ruiters om het door te laten gaan.
Met deze link kun je zien wat de trektocht inhoud.

http://www.twentetrailriding.nl/optie3.htm

Mij llijkt het geweldig om te doen.

Groetjes Dianne

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 11:09

Niet genoeg deelnemers?? Ben je in je uppie dan? Twee mensen is genoeg voor een gezellige trektocht. Meer mensen maakt het eerder lastiger dan leuker, is mijn ervaring.
De omgeving is niks mis mee, maar begeleiding? Hhhmmm, ik kan prima kaartlezen. Jammer dat er niet bijstaat wat voor afstanden ze overbruggen. Ik heb niks met tochten die per se 30km per dag moeten overbruggen, omdat de adressen domweg zo ver uit elkaar liggen. Heb je daar meer detailinformatie over?
Zin in een kennismakingsbuitenritje? Be my guest, de Veluwe is mijn achtertuin en tijdelijke stalling is geen probleem.

D4J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 16:20

We zijn al met z'n tweeen maar we hebben geen eigen paarden en nog te weinig ervaring om er met z'n tweetje erop uit te trekken. Vandaar dat we ons hebben ingeschreven voor een tocht met begeleiding en de mogellijkhjeid om paarden te huren.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:51

D4J schreef:
We zijn al met z'n tweeen maar we hebben geen eigen paarden en nog te weinig ervaring om er met z'n tweetje erop uit te trekken. Vandaar dat we ons hebben ingeschreven voor een tocht met begeleiding en de mogellijkhjeid om paarden te huren.

Die ervaring kun je opdoen, maar zonder eigen paarden wordt dat inderdaad wat lastiger :D
Blijft de vraag over wat voor dagafstanden ze denken af te leggen en in wat voor tempo. Daar meldt de site helemaal niks over, helaas.

berdien85

Re: Trektocht door Twente en grafschaft Bentheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:29

Ik had graaaaag mee gegaan, ik ben ook alleen en nog op zoek naar mensen die samen willen rijden.. Maar ik heb pas wk 26 vrij :(

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:31

Oeh, klinkt heeeeeel erg gaaf!

Voor mezelf denk ik ietsje minder interessant omdat ik in dat gebied woon en veel in Twente en Grafschaft Bentheim woon...

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:37

In ieder geval heel erg veel plezier als het door gaat. Ontzettende mooie tochten en goede begeleiding van Jos.
Jammer genoeg is het voor mij een te grote aanslag op mijn portomonnee, anders had ik graag meegewilt! Of weet je zo of het ook mogelijk is om 1 dag mee te gaan? Dat zou dan evt. wel voor mij mogelijk zijn!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:39

nienke_92 schreef:
In ieder geval heel erg veel plezier als het door gaat. Ontzettende mooie tochten en goede begeleiding van Jos.
Jammer genoeg is het voor mij een te grote aanslag op mijn portomonnee, anders had ik graag meegewilt! Of weet je zo of het ook mogelijk is om 1 dag mee te gaan? Dat zou dan evt. wel voor mij mogelijk zijn!

Van wie worden de tochten begeleid? Staat nergens op de site namelijk....

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:40

Stip.

Klinkt erg leuk en voor ons lekker in de buurt :)
Maar moet nog wel even overleggen met hubby.

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:42

Jos Woertman, staat geloof ik wel bij contact of niet?
Ben 1x meegeweest op een dagtocht en dat werd ook door hem begeleidt. Verder ben ik een beetje geinformeerd omdat mijn tinker Asterix vroeger van hem is geweest. Maar ik neem dus aan dat de meerdaagse tochten ook door hem worden begeleidt aangezien ik wel vaker gevraagt ben voor de meerdaagse tochten. Echt heel erg leuk, hij weet veel en echt ontzettend relaxt!

Sas67

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:14

Ik kan de tochten bij Jos aanbevelen! @ Adil18; ook ik woon in de omgeving maar sta telkens voor verrassingen. Prachtige routes, bijzondere pauzeplaatsen!