Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
brrr

(ik had al gezien dat het paste en wist niet dat jij nog aan het tellen was
) Maar het heeft wel geholpen zo te horen
Dressuur ging wel lekker, maar ik had maar 142 punten
Echt een stel vieren die ik echt niet thuis kon brengen en voor de laatste cijfers ook alleen maar vijfen(en een acht voor verzorging
)
Stomme dressuur ook...
Op de dubbel maakte ik een iets te grove ophouding, omdat ik bang was dat hij anders ertussen in de problemen zou komen. Daardoor haalde ik hem uit zijn ritme en had een balk op de insprong. Maar verder was het wel een mooi rondje, alleen een beetje hard
(dit kende hij nog niet en ik had ook echt geen flauw idee wat hij zou doen
) 
Ontario heeft het niet op water en niet op greppeltjes en hij ging eerst vol in de ankers...(was ik wel op voorbereid gelukkig, het was echt een sliding
) Daarna ben ik ervoor gaan staan en heb steeds een beetje been gegeven. De parcourshulpen hebben een beetje geholpen met aanmoedigen en toen ging hij er met een noodsprong als een haas overheen. Maar hij deed het
Dat was weer een fijne opsteker na Roden
Een relatief simpel hekje, maar met twee koeien er schuinvoor...Ik had ze niet gezien maar Ontario wel en ik kreeg hem niet bij de hindernis in de buurt
Het meisje dat na mij gestart was kwam me achterop en ik wilde erachter aan rijden, maar dat ging niet. Aan de hindernisjury gevraagd of ik het nog een keer mocht proberen en dat mocht gelukkig. Ben zijwaarts langs de koeien gegaan en heb toen in stap het hekje genomen
En daarna ben ik voor het gemak maar doorgegalloppeerd naar de volgende hindernis
(heb wel bedankt geroepen hoor
)
Dan ben je helemaal uit je ritme maar die oxer ging echt super. Toen over het veld naar bruggetje met aan het einde een wit hek. Hij liep zo het bruggetje op, maar vroeg zich toen wel even af wat hij nou met dat hek moest
Ik wilde hem zelf de afzet laten bepalen en dat vond hij heel moeilijk, maar ik wilde niet teveel bepalen omdat hij er dan misschien in zou klappen ofzo...Hij ging dus heel rustig en met een hele grote sprong uit stap over het hekje, maar zonder stil te staan dus geen stop
Ik ben wel gediskwalificeerd, maar heb verder eigenlijk geen problemen gehad en hij pakte super aan
(toch wel een goede conditie dus
)
)
Ik heb echt superfijn gereden 
Die van mij was nog niet bij het kraampje en ik had echt geen zin om te wachten
Moest nog drie uur terug rijden namelijk...
Hopelijk worden er ook zondag foto's gemaakt. Er staan BTW geen foto's van de waterbak op internet..
Is altijd welkom hoor
Was waarschijnlijk gewoon een fanatieke toeschouwer
(ik weet niet of er bij julie nog een hindernisje bovenop de helling staat
)
Het springen ging iets minder, we gingen een "ietsie pietsie" te snel waardoor er twee balken afvielen. Ik heb de cross helaas niet uitgereden. Dat kwam meer door mijn onzekerheid, want mijn paard wilde best, maar als ik in mijn hart twijfel, dan doet ze het maar niet: ze reageert erg op mijn gevoel. Gelukkig hebben we een hoop hindernissen wel goed gesprongen, dus wel met een tevreden gevoel weer naar huis gegaan.ReBaTi schreef:Leuke foto Gomir!
Weet iemand misschien of de uitslagen ergens op internet staan?

Karin schreef:Hee Chantal, van harte gefeliciteerd met je 2e plaats! Ik zag je naam op de uitslagenlijst staan, en volgens mij stonden jullie ook vlak bij ons met de trailer. Ik hoorde tenminste iemand de naam 'Murphy' roepen uit die hoek. Stonden jullie in de eerste rij op het weiland, aan de 'officiële' parkeerplaats? En heb jij een donkerblauw polypad met een felblauw randje? Ik was even te druk met Ret op dat moment, en toen ik later naar je toe wilde gaan waren jullie al weg.
Bij welke hindernis was dat dan??
Kost wel weer een hoop geld, maar ze zijn toch wel erg mooi
Maar ik denk dat ik dit seizoen afwacht, meer foto's tegelijk wil nog weleens schelen en ik heb vandaag een hoop coupons verstuurd
Heb dus toch de hele cross uitgereden eigenlijk en ben voor mijn gevoel ook niet 'echt' uitgesloten. hij stopte niet op het hout