Michellette schreef:Onze paarden hebben er nooit problemen mee gehad, maar nou moet ik erbij zeggen dat ze altijd met dezelfde groep paarden gingen waar ze dagelijks bij staan. Oftewel onze kudde ging gewoon mee op vakantie en kwamen daar , net als thuis, in een weide. Hebben al diverse plaatsen in Nederland aangedaan, zonder dat de verhuizing voor een week of korter van invloed was.
Dat scheelt zeker wel, fijn hoor!
Ik heb mijn tinker en shet vorig jaar een weekje mee op vakantie genomen. Ik vond het fijn dat ze op een vreemde plek elkaar hadden. En ik persoonlijk neem ze niet mee op vakantie, als ze niet buiten kunnen staan. Dus dat was wel een voorwaarde, dat ze 24/7 buiten konden, zodat ze er niet op achteruit gingen en het voor hun ook leuk bleef. Het was wel allemaal een beetje spannend voor ze, maar het is me reuze meegevallen
qua gekheid/drukte van paardjes. Toen ik terugkwam, is mijn tinker wel erg afgevallen (doet hij van omgevingsverandering) dus het heeft hem toch wel wat stress opgeleverd... Maar ik vind het wel goed voor zijn ervaring. Hij is nog jong.