Vanochtend om half 6 op omdat ik nog moest knotten en bij mij gaat dat nou eenmaal niet zo snel

Toen moest ik de ring in. Naast mijn ring was er zo'n bixie proef bezig waar een mini Shetlander in reed

Toen op naar de trailer want ik moest Melano's neusriem verwisselen en zijn peesbeschermers om doen want 3 kwartier later moest ik gaan springen. Het inspringen ging redelijk. Bij mij gaat het inspringen nooit zo erg goed want weigeren kan ze dan zo goed

Toen was ik eigenlijk al klaar en ik had me jasje al uit gedaan en zat eventjes wat te drinken op Melano. Opeens werd er omgeroepen dat de volgende mensen in de ring moesten komen voor de klasse B catagorie D, en ik zat erbij

Me punten hingen er al van de dressuur. 168 punten had ik

Helaas was er net 1 iemand die hoger dan mij had gereden dus ik had met de dressuur een 2e plaats en kreeg weer een waardebon

Toen werd er bekend wie er door mochten naar de finale, waar je moest overrijden dus. Dat was allemaal goed voor het polderkampioenschap. Helaas mocht alleen de 1e plaats van mijn rubriek (L1) door naar de finale maar met springen waar ik een vijfde plek had gehaald mocht ik wel door.

Er stond dat er rond 3 uur de finale was voor de pony's die door mochten. Dat waren dus alle beste pony's die prijs hadden van alle rubrieken. In totaal waren er dat 12

Daar ging ik de ring in. Groeten en de bel ging. Ik zette er meteen vaart in en ik ging echt gewoon HARD

Een erg geslaagde dag dus. Toen kwam de hele prijsuitreiking, te paard

4 rozetten:
5e plaats van het klassieke parcours B springen catagorie D,
2e plaats van het dressuur klasse L1 pony's catagorie C, D, E,
1e plaats finala springen pony's klasse B catagorie D,
En de kampioensrozet:
Polderkampioen springen pony's 2003

Daarbij kreeg ik ook nog een hele mooi beker +
een hele mooi rode deken

Nu alle waardebonnen ook nog. In totaal heb ik 44 euro aan waardebonnen gekregen deze dag. Is toch 100 gulden hoor

Omdat het zo veel is kon ik het niet laten om alles eventjes op een foto te zetten

Het vasthouden was wel wat moeilijk, daarom heb ik me waardebonnen (3

Een erg geslaagde dag was het dus.
Vandaag heb ik heel goed nieuw gehoord.
Wij van ponyclub de Lelyruiters gaan naar de Gelderse Kampioenschappen om te proberen om door te mogen gaan naar de Hippiade, Nederlands Kampioenschap dus

Zo, lang verhaal is het geworden. Het was een erg lange dag want we waren pas om half 8 thuis vandaag

Wij zelf hebben geen foto's gemaakt maar leden van mijn ponyclub wel en als ik die via E-mail krijg toe gestuurd, zal ik ze ook wel eventjes op Bokt zetten

kuzzz een erg blije Amy die super trots is op haar 4 jarige Melano