Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik krijg er soms ook echt kotsneigingen van.. (maar dat heb ik ook bij bv sjaals)Denise schreef:Misschien wat minder strak doen? De mijne hangt altijd zo los dat ik hem niet eens voel.
Leslie90 schreef:Ik heb constant kotsneigingenZiek? nee, het zit tussen m'n oren. Jezelf er gewoon overheen zetten denk ik, dan komt 't vanzelf wel goed.
snuffel1 schreef:Leslie90 schreef:Ik heb constant kotsneigingenZiek? nee, het zit tussen m'n oren. Jezelf er gewoon overheen zetten denk ik, dan komt 't vanzelf wel goed.
zet me er ook wel overheen hoor,.. heeft me nog geen enkele keer tegen gehouden om m op te zetten.
veiligheid gaat voor alles.,... alleen geeft zoveel stress in t begin,.en zit inderdaad tussen mn oren .. ik stik heus niet van dat bandje,... maar ja,...makkelijker gezegd dan gedaan
zonder cap rijden is ook geen optie.
Er gewoon niet aan denken, denk gewoon bij jezelf er is niets aan de hand en focus je vooral op het rijden.
snuffel1 schreef:Sophie_midas schreef:Ik heb het ook, dacht al dat ik de enige wasIk krijg er soms ook echt kotsneigingen van.. (maar dat heb ik ook bij bv sjaals)
Losser doen lijkt me de enige oplossing..
nee bij sjaals heb ik t weer niet,..maar wel weer bij colltruien![]()