Madame wilde eigenlijk liever op het weiland staan

Ik had al een telefoontje van cloris gehad dat ze al bij WMR stond, na een kwartiertje arriveerde ik eindelijk. We hebben lekker geklept en op ons gemak opgezadelt enzo. Toen op het paard gestapt en na 10 minuten werd er verteld dat ik na degene in de ring was. Jaike was heel loperig en moest alles perse zien

In de ring vond ze al die hekjes maar een beetje raar en zelfs Cloris was een keertje een beetje eng

Op zich ging het wel lekker behalve dat ik haar echt bij me moest houden, ik probeerde de proef zo rustig mogelijk te doen. En verbaasde me er over dat Jaike ook rustig kan galloperen

2e proefje moest op zand, de bak was erg mul maar Jaike is wel wat gewend van hier thuis. Maar wat bleek nou mijn basisinenting klopt niet, ik kijk nooit in het paspoort en ging er vanuit dat het wel klopte.
De jury zag dat ik verschoot en zei toen toch maar: ga maar lekker starten zodat ik even van jullie kan genieten. Ik had het ondertussen al gehad en dacht ik kan beter niet starten, maar toch heb ik mijn best maar even gedaan. De prijsuitreiking duurde een hele tijd omdat er 13 combi's gingen starten in de B maar in die tussentijd heb ik gezellig gekletst met Cloris en met Jet die ik pas ontdekte nadat ik had gereden

Later bleek dat ik in de 1e proef 156 punten had gereden, net aan een winstpuntje, toen de 2e proef werd uitgereikt moesten weer dezelfde mensen naar voren komen voor de 3e en de 2e plaats maar voor de 1e plaats werd mijn naam omgeroepen

163 punten. Op 1 protocol stond: blijf zo vriendelijk met been naar hand rijden, kijk van dat soort dingen word een mens vrolijk

Cloris hartstikke bedankt voor je hulp en voor het voorlezen, ik vond het erg gezellig!! Jet bedankt voor je geestelijke steun tijdens mijn proefjes (aangezien ik je nog niet gezien had op het terrein

Nu op naar de volgende wedstrijd in Heerhugowaard op 11 juni