Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alik schreef:Ik zou eens gaan informeren bij de fabrikant van de trailer.
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat het nuttig is omdat je dan twee hele smalle delen krijgt waar volgens mij amper een paard past. Maar ja als je allen kleine ponies vervoert dan is het weer een ander verhaal
turbo6 schreef:Alik schreef:Ik zou eens gaan informeren bij de fabrikant van de trailer.
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat het nuttig is omdat je dan twee hele smalle delen krijgt waar volgens mij amper een paard past. Maar ja als je allen kleine ponies vervoert dan is het weer een ander verhaal
Nee het gaat over 2 B ponytjes.De fabrikant is wyer of wesco
turbo6 schreef:Alik schreef:Ik zou eens gaan informeren bij de fabrikant van de trailer.
Nee het gaat over 2 B ponytjes.De fabrikant is wyer of wesco
Divine schreef:Zo te zien is dit een tweepaardstrailer. Houd er dus rekening mee dat de stangen die erbij zitten waarschijnlijk te lang zullen zijn voor in jouw trailer. Gelukkig is inkorten gemakkelijker dan langer maken.Alstublieft: Tussenschot op Marktplaats
z0rr0 schreef:sorry maar in een anderhalf paardstrailer lijkt het mij niet verstandig een tussenschot te zetten ookal is het voor 2 b pony's de ruimte word te klein.
z0rr0 schreef:sorry maar in een anderhalf paardstrailer lijkt het mij niet verstandig een tussenschot te zetten ookal is het voor 2 b pony's de ruimte word te klein.
als je het wel wil doen maak dan een afspraak met de fabrikant en rij daar is heen,
dan kan hij bekijken of je plan realistisch is en wat er gedaan kan worden
turbo6 schreef:Divine schreef:
Bedankt voor de link!
Maar ik vraag me af hoe hun dat tussen schot vast zetten in de gront?