haflinger erg hengstig

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

haflinger erg hengstig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 19:17

Nou ik snap er niks van de haflinger die bij ons staat is enorm hengstig :+ is dat normaal in de winter dacht dat dat alleen in het voorjaar was dat de hormoontjes weer opspelen..hij laat het zo lopen,en de ruin die erbij staat bijt hem overal en de haf vind het nog fijn ook :D

Melisje1988

Re: haflinger erg hengstig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 19:20

staat er geen hengst in de buurt?

mijn pony (29 jaar) wil altijd wel flink hengstig worden met een hengst in de buurt en dan vervolgens proberen bij de ruin die bij haar in de wei staat hihi

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 19:21

Melisje1988 schreef:
staat er geen hengst in de buurt?

mijn pony (29 jaar) wil altijd wel flink hengstig worden met een hengst in de buurt en dan vervolgens proberen bij de ruin die bij haar in de wei staat hihi

nee we hebben geen hengst in de buurt,maar ze is wel flink gek van de ruin van mij ;)

Melisje1988

Re: haflinger erg hengstig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:12

hahaha normaal zijn ze volgens mij wel minder hengstig in de winter, maarja als je smoor verliefd bent op die bink in je weide...

ik zou het lekker afwachten, verliefdheid gaat meestal over in houden van dus dan zal ze zich misschien beter gedragen haha ;)