Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus niet die camping maar ook niet die wedstrijdmanege. Gewoon iets er tussenin dus.xPaardengek schreef:Goeie dag,
Ik ga waarschijndelijk naar een camping toe om te rijden, een paar paarden, goed les enzovoort. Het is dus gèèn FRNS manege/ponyclub. Ik kan dus geen f-proefjes rijden. Er is dus een klein probleempje: ik wil verder komen met de sport. Hoe kan dit toch mogelijk worden? Het hoeft natuurlijk niet persee die wedstrijden, maar het is wel heel leuk. Zijn er andere oplossingen? Er zit hier in de buurt wel zo'n wedstrijdenmanege. Dus eigelijk alleen maar wedstrijden, geen les.
groetjes,
Simone
lucifertje schreef:Zijn het prive pony's? Dan kan je gewoon lid worden van een vereniging een startkaart aanvragen en wedstrijden gaan rijden.
Ik vind je bericht wel een beetje tegenstrijdig. Eerst zeg je dat je verder wilt met de sport en daarna zeg je dat het niet perse hoeft...
Bizzybijtje schreef:Wedstrijdenmanege?
Wat bedoel je?
Maar goed, je kan een verzorgpaard zoeken om mee op wedstrijd te gaan?

xxMACYYY schreef:xPaardengek schreef:Ik wil van die manege af omdat ik na een jaar nogsteeds niet kan opzadelen, en het is nog redelijk lang rijden ook.
Wat bedoel je met niet kunnen opzadelen? En bedoel je de rit ernaartoe of duurt de les lang?