wie heeft er ideen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

divi

wie heeft er ideen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 15:39

Ieder jaar gaan wij met de ponyclub een keer een bosrit maken en gaan we op ponykamp. Nu is er natuurlijk niks aan om alleen maar een bosrit te maken en weer terug naar huis te gaan of op ponykamp alleen maar een ritje met je paard te maken en te slapen en dan weer naar huis. Dus was ik benieuwd of er iemand was die nog leuke ideen had om te doen of een leuke plek weet aan te raden die niet al te duur is? Of dat iemand misschien zelf een keer op ponykamp is geweest en daar iets heeft gedaan wat je erg leuk vondt? Dus ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen alle ideen zijn welkom!!

Sukana

Re: wie heeft er ideen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:41

Weet niet waar jullie vandaan komen, maar op de Veluwe kan je de Veluwe trail doen. Moet je maar eens op googlen. Althans neem aan dat de eigen paarden meegaan?

Nordan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:42

nou als je niet in de buurt van het strand woont is het misschien leuk om een keer die kant op te gaan. ik vind dat altijd super leuk.

tjeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:43

In brabant, om preciezer te zijn soerendonk ligt een manege waar de mogelijkheid is om groepsaccomodatie te huren waar je mooie uitrij mogelijkheden hebt naar een uitgestrekt heidegebied.
De site van deze manege is http://www.de-boschhoeve.nl

divi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 16:03

Bedankt voor jullie reacties wij zitten in de buurt bij roosendaal breda

Yoxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:36

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 17:48

Te paard kan je echt ontelbare spelletjes doen, daarnaast misschien leuk om eens een TREC-/cross-/voltigetraining te doen? Mijn zus gaat vaak mee op het kamp van de club hier, zij hebben 's avonds ook nog allerlei clinics, EHBO bij paarden, ruiterfitness, toiletteercursus enz!
Qua rijden wisselen ze het veel af, elke dag wat anders, dressuur, springen, bosrit.
Veel plezier!

MarlouHarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 21:16

Bij ons op ponykamo rijd je vaak bosrittn en lessen spring/dressuur.
je kan er met je eigen pard en ook 's avonds leuk activiteiten!!
OP manege Hoeve Galderzicht in Breda!